Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران فوتبال روسیه با داشتن یک نماینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ( زنیت سن‌پترزبورگ) فاتح احتمالی این رقابت‌ها را پیش‌بینی کردند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه با توجه به آغاز دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از شب گذشته (سه‌شنبه) میان تیم‌های لیون فرانسه و زنیت سن‌پترزبورگ نظرسنجی درباره پیش‌بینی قهرمان این رقابت‌ها برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتیجه به دست‌آمده تیم بارسلونای اسپانیا با کسب 21.5 درصد آرای هواداران روسی شانس نخست قهرمانی در فصل 2020 - 2019 لیگ قهرمانان اروپا است. تیم‌های منچسترسیتی انگلیس (21.2 درصد)، یوونتوس ایتالیا (19.8 درصد)، لیورپول انگلیس (13.6 درصد)، تیم‌های دیگر (11.1 درصد)، رئال مادرید اسپانیا (4.7 درصد)، پاری سن‌ژرمن فرانسه (4.3 درصد) و بایرن‌مونیخ آلمان (3.7 درصد) در رده‌های بعدی قرار دارند.

تیم زنیت روسیه که از سردار آزمون بهره‌مند است شب گذشته (سه‌شنبه) در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی این ملی‌پوش ایرانی در زمین تیم لیون فرانسه به تساوی یک- یک دست یافت.

بازی درخشان آزمون در لیگ قهرمانان اروپا از دریچه دوربین

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال

دورتموند به لطف درخشش در بازی های خانگی به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

دیدار برگشت دورتموند و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۲ زنبورها خاتمه یافت. دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۴-۵ راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به نقل از اوپتا؛ دورتموند برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا به رکورد ۱۰ بازی متوالی شکست ناپذیری در خانه رسید. (۶ برد و ۴ تساوی) دورتموند چهارمین حضور خود در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را تجربه خواهد کرد. آخرین حضور آنها در این مرحله به فصل ۲۰۱۲/۱۳ تحت هدایت یورگن کلوپ برمی‌گشت. زنبورها د‌ر فصل مذکور به فینال رسیدند اما مغلوب بایرن مونیخ شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • 4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال