Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@13:03:26 GMT

کنایه یک اصولگرا به دلواپسان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۰۰۷

«محمدمهاجری با هشتگ «ما اصولگراها» کنایه‌ای به دلواپسان برجام زد.

فعال سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «دیروز رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر آمریکا توبه کند و برگردد به جمع امضاکنندگان برجام، آن وقت در جمع امضاکنندگان می‌نشیند و مذاکره می‌کند. معنایش این است که به‌رغم دلواپسان، معظم‌له برجام را معتبر می‌دانسته و همچنان می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هی گلو بدرانیم و بصیرت تکه‌پاره کنیم #ما اصولگراها.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد مهاجری دلواپسان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی

 

به گزارش تابناک به نقل از امیدنامه، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان ، در جریان سفر به یزد در دیدار باجمعی از نخبگان، فعالان سیاسی و مدیران سابق این استان با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان متعلق به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران گفت : دولت نتانیاهو به خاطر انبوه مشکلاتی که با آن دست به گریبان است راهی برای خود جز جنگ افروزی در منطقه نمی‌بیند و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران باید با تدبیر و تمامی ملاحظات به گونه ای عمل کند که در دام جنگ افروزی نتانیاهو نیافتد .

تمام تلاش مسئولان باید این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد
وی با اشاره به فشار افکار عمومی به دولت نتانیاهو ، تصریح کرد : دولتمردان غربی به خاطر اینکه مردم کشورشان علیه اسرائیل دائما تظاهرات می کنند ، تحت فشار هستند و رویکردشان نسبت به نتانیاهو در حال تغییر است و نظام تصمیم گیر در کشورمان باید از چنین فرصت هایی با بهره گیری از توان دیپلماسی خود استفاده کند .

نباید تحت تاثیر تندروهایی قرار گرفت که هیچ نقشی در ۸ سال جنگ نداشتند و با الفبای جنگ هم آشنایی ندارند
رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به موقعیت حساس ایران در منطقه ، تاکید کرد : تمام تلاش مسئولان باید این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد چرا که هنوز بعد از گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی همچنان در حال پرداخت هزینه‌های مالی و معنوی آن هستیم و به همین دلیل مسئولان نیاید تحت تاثیر تندروهایی در داخل کشور قرار بگیرند که خود هیچ نقشی در ۸ سال جنگ تحمیلی نداشتند و با الفبای جنگ هم آشنایی ندارند .

هر گاه مسئولان با مردم فاصله گرفتند بی شک با شکست مواجه شدیم
وی بر ضرورت وحدت و همدلی در داخل کشور در شرایط خطیر فعلی تاکید کرد و گفت: تجربه تاریخی ثابت کرده است هرگاه بین مردم و مسئولان و آحاد ملت وحدت و وفاق حاکم بود توانستیم دست برتر را در معادلات منطقه ای داشته باشیم و هر گاه مسئولان با مردم فاصله گرفتند بی شک با شکست مواجه شدیم .

این تلقی شکل گرفته است که مسئولان مردم را فقط برای حضور در مناسبت‌ها و مشت‌های گره کرده می‌خواهند
عارف در همین زمینه خاطرنشان کرد : این تلقی در بین افکار عمومی شکل گرفته است که مسئولان مردم را فقط برای حضور در مناسبت‌ها و مشت‌های گره کرده می‌خواهند در حالیکه این مشت‌های گره کرده باید باز شوند و دست برادری و همدلی به هم داده شود.

نظام تصمیم گیر برخی مسائل غیر ضرور را در اولویت قرار می‌دهد و باعث رو درویی مردم با یکدیگر می شود
وی با انتقاد از محور قرار گرفتن برخی مسائل حاشیه‌ای در کشور ، گفت : جای تاسف است در حالیکه مردم با مشکلات عدیده معیشتی رو به رو هستند نظام تصمیم گیر برخی مسائل غیر ضرور را در اولویت قرار می دهد و باعث رو درویی مردم با یکدیگر می شود.

مردم با هیچ کسی تا ابد عقد اخوت نمی‌بندند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر مردم ببینند مسئولان و تریبون داران بویژه روحانیت در گفتار و عمل خود دچار تناقض هستند و سبک زندگی‌شان مغایر آن چیزی است که وعظ و خطابه می کنند باعث رویگردانی‌شان از نظام می شود ، تصریح کرد : مردم زمانی پای کار نظام هستند که از مسئولان و تصمیم گیرندگان صداقت در عمل و گفتار ببینند در غیر این صورت مردم با هیچ کسی تا ابد عقد اخوت نمی‌بندند .

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی کارآمد در استان یزد از به حاشیه رفتن نخبگان این استان اظهار نگرانی کرد و خواستار میدان دادن مسئولان به نخبگان یزدی شد.

گفتنی است محمدرضا عارف در جریان سفر به یزد با حضور در بیمارستان فرخی یزد از مجروحان حادثه تروریستی راسک عیادت کرد. وی همچنین با حضور در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد موسوی زاده از علمای برجسته استان یزد یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت و با صدور پیام تسلیتی به همین مناسبت ضمن اشاره به ویژگی‌های برجسته آن عالم دینی خواستار الگو قرار گرفتن سبک زندگی ساده زیستانه آن روحانی از سوی روحانیت شد.

دیگر خبرها

  • کنایه آرش رضاوند به سهیل مهدی؛ قانون، قانون جنگل است!
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • نقشه دلواپسان برای ممانعت از ورود زنان به استادیوم به بهانه جیمی جامپ یک دختر
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • کنایه پدر هالند به کین و کاراگر: او بهترین گلزن است
  • کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی