Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه مقاومت های منطقه از جمله یمن از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که سرچشمه آن از عاشورا و کربلای حسیینی است، نشات گرفته است افزود: بدون فرهنگ عاشورا محکوم به شکست هستیم و رزمندگان ما عاشورای نقلی را در دفاع مقدس به عاشورای عینی مبدل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جنگ، دشمن با پشتیبانی ابرقدرت ها و با تمام قوا و بررسی ها در پی آن بودند که انقلاب را به شکست بکشانند اما در تحلیل ها و محاسبات، روی قدرت مردم و ولایت فقیه حساب نکرده بودند و این از اشتباهات اساسی دشمن بوده است.

سردار ملکی با گرامیداشت بزرگداشت دفاع مقدس و با توجه به شعار «ما پیروز هستیم» افزود: در تمامی شهرستان های ستاد اجرایی دفاع مقدس تشکیل شده و کمیته های مختلف شکل گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: همزمان با سالروز پیروزی دفاع مقدس، اقتدار نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می شود و روز یکشنبه رژه نیروهای مسلح در میدان امام ساری برگزار می شود.

وی تکریم و تقدیر از خانواده های معظم شهدا، مدافعان حرم و جانبازان را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس با ۸۰۰ خانواده معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دیدار خواهیم داشت.

سردار ملکی دورهمی فرماندهان دفاع مقدس با فرماندهان جدید نیروهای مسلح، پخش برنامه زنده پلاک ۸، ویژه برنامه شب نشینی در بهشت در گلزار شهدای بابل با حضور سخنرانان کشوری را از جمله برنامه های مهم هفته دفاع مقدس بیان کرد.

کد خبر 4722032

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف اربعین 98 هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده صبح چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، گفت: بدون شک ولایت پذیری، اخلاص و تعهد انقلابی از عوامل اقتدار، صلابت و پیشرفت‌های روزافزون نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود و در این میان برادران ارتشی ما ثابت کردند که همواره و در همه احوال نسبت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد و متعهد هستند و تا پای جان در دفاع از این مرز و بوم ایستادگی خواهند کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی از تلاش‌های کلیه نیروهای مسلح کشور در راستای حفظ امنیت و حراست از کیان این مرز و بوم قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس بهترین میدان جهت تعریف توانمندی‌ها و در عین حال رشادت‌های ارتشیان جان بر کف ما بود که عاشقانه پا در میدان نبرد گذاشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور عزیز ما به دست دشمن بیافتد.

حجت الاسلام براتی‌زاده ضمن مقایسه‌ی توانمندی‌ها، اقتدار و پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح در ابعاد مختلف دفاعی با دیگر حوزه‌ها، مهمترین عامل موفقیت در این بخش‌ها را حرکت این دلاوران در امتداد ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت پذیری و اطاعت کامل از ولایت مطلقه فقیه و رهبری بیان کرد.

کد خبر 6080759

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است