Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:11:56 GMT

برگزاری ۴۰۰ نمایشگاه شمیم حسینی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۱۹۷

برگزاری ۴۰۰ نمایشگاه شمیم حسینی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل اوقاف و امور خیریه استان که در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز در برهه‌ای قرار داریم که باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا آثار و برکات وقف در جامعه پدیدار شود، افزود: خوشبختانه تلاش‌هایی که تا به امروز انجام گرفته، در همین راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه کنونی نیاز مبرم به آثار و برکات وقف داشته و همه تلاش‌ها در مدیریت جدید باید در همین راستا باشد، تصریح کرد: امروز باید همه دستگاه‌ها تلاش وافری در راستای توسعه وقف در جامعه داشته باشند که در این بین، وظیفه‌ای که بر دوش رسانه‌ها، مبلغان و علما است، بیش از سایرین احساس می‌شود و بی‌تردید باید به این سمت حرکت کنیم.

این مسئول در ادامه، از برگزاری ۴۰۰ نمایشگاه شمیم حسینی در بقاع متبرکه و مساجد کشور طی ایام سوگواری سالار شهیدان خبر داد و با اشاره به اینکه کمک به هیئت‌های مذهبی و مساجد نیز از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایام بوده است، ادامه داد: امروز یکی از حیاتی‌ترین مباحثی که می‌توان در عرصه وقف به آن پرداخت، موضوع برجسته کردن نقش اجتماعی وقف در جامعه است که باید به آن بها داد.

معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین از آزادسازی ۲۸۰ زندانی جرایم غیرعمد به واسطه ظرفیتی که واقفان دارند خبر داد و با بیان اینکه این اتفاق در سال‌جاری و طی اعیاد غدیر صورت گرفت، اظهار کرد: زنجان جزو استان‌هایی است که در ایام محرم به عنوان یک نماد و الگو در کشور مطرح است، لذا باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن در اشاعه فرهنگ عاشورایی بهره گرفت.

روحانی‌نژاد از مقوله اشتغال و تولید به عنوان یکی از دغدغه‌های کنونی جامعه یاد کرد و با تاکید بر اینکه باید برای تقویت این دو مقوله اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در تلاش است تا از ظرفیت‌هایی که باعث تقویت تولید و اشتغال در جامعه می‌شود، حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام جعفر جنتی قدردانی و حجت‌الاسلام مختار کرمی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان زنجان معرفی شد.

کد خبر 4721992

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین روحانی نژاد سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم تودیع و معارفه ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان هفته دفاع مقدس سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما در فضای روایت هیچ گاه آن طور که باید این دست‌آورد‌ها بازنمایی نشده است. 
درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با پیگیری وتلاش‌های شبانه روزی اقدام به برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت برای فرهنگیان عزیز نموده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بود. ازطرفی تلاش ها‌ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردو‌ها واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه‌های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم