Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:01:23 GMT

رزمایش هوایی خلبانان روس با ۳۰ جنگنده در شرق دور روسیه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۳۱۱

رزمایش هوایی خلبانان روس با ۳۰ جنگنده در شرق دور روسیه

دفتر مطبوعاتی نیروهای هوا-فضای روسیه اعلام کرد، خلبانان ناحیه نظامی شرق کشور با استفاده از ۳۰ فروند جنگنده تمرینات گسترده پرواز و اجرای عملیات بمباران و پرتاب موشک مواضع دشمن فرضی را انجام دادند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی نیروهای هوا-فضای روسیه اعلام کرد که در دو منطقه "خاباروفکس" و پری‌موریه" در شرق دور این کشور مانورهای گسترده خلبانان ناحیه نظامی شرق روسیه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعات، در این تمرینات تاکتیکی-تابستانی خلبانان انواع مختلف جنگنده‌های تشکل‌های مختلف هوایی نیروهای هوا-فضای روسیه شرکت دارند. در این تمرینات نظامی حدود 30 جنگنده روسی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

خلبانان روسی در جریان این مانورها بر اساس تاکتیک‌های جدید پرواز و تجارب بدست آمده در جریان عملیات هوایی نیروهای نظامی روسیه در کشور سوریه برای نابودی گروه‌های تروریستی در این کشور و همچنین دیگر مناقشات نظامی مدرن، کار می‌کنند.

آغاز تمرینات نظامی اعلام نشده در مناطق مرکزی روسیهانجام تمرینات نظامی-دریایی مشترک روسیه و چین در دریای زردمانور راهبردی «سنتر-2019» با مشارکت نظامیان روسیه و 7 کشور آسیایی

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این تمرینات نظامی با شلیک‌های گسترده به پایان می‌رسند و در جریان آن، خلبانان عملیات بمباران و پرتاب موشک‌های هوایی غیرهدایت شونده به استحکامات دشمن فرضی را انجام می دهند.

انتهای پیام/

 

R1445/P/S8,87,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور دیشب در مناطق مختلف 50 پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را رهگیری و منهدم کردند.

بنابر این بیانیه این پهپادها در مناطق بلگورود، بریانسک، کورسک، تولا، اسمولنسک، ریازان، کالوگا و مسکو رهگیری و منهدم شدند.

ساعاتی پیش هم «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار استان بلگورود با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که در نتیجه حمله پهپادی ارتش اوکراین به مناطق مسکونی این منطقه دست‌کم دو نفر کشته شدند.

وی دراین‌باره گفت: داده‌های اولیه نشان می‌دهد که در پس سقوط دو پهپاد در مناطق مسکونی در روستای بوروز، یک خانه کاملا در آتش سوخت و در نتیجه آن دو نفر جان باختند و یک خانه دیگر نیز به‌شدت آسیب دیده است.

ویاچسلاو گلادکوف پنج‌شنبه گذشته نیز اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش روسیه ۲۱ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در این منطقه رهگیری و منهدم کرد.به گفته گلادکوف در این حادثه دست‌کم یک نفر زخمی شده است.

وزارت دفاع روسیه نیز سه‌شنبه گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه درگیری ها در مناطق مختلف بسیاری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد. در این بیانیه آمده است که «در درگیری میان نیروهای روسی و اوکراینی در محور دونتسک، ارتش اوکراین ۴۲۰ نظامی خود را از دست داد. علاوه بر این یک تانک و یک هویتزر ارتش اوکراین هم منهدم شد. نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در این محور بهبود بخشند.»

بنا به این گزارش، نیروهای مسلح روسیه همچنین مواضع خود را در محور آودیوکا بهبود بخشیدند. در این محور نیروهای روسی ۷ حمله اوکراین را دفع کردند.

در نتیجه درگیری در این محور نیز ۲۹۵ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. یک تانک ارتش اوکراین هم منهدم شد. در درگیری در محور دونتسک جنوبی تلفات ارتش اوکراین به بیش از ۹۰ نیروی نظامی رسید. وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی روسیه ۲۷۰ پهپاد و ۶ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

کد خبر 6083571

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد
  • ۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند