Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین ابراهیمی، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه وقتی نتیجه نگیرند به داور، هوادار، چمن و تیم حریف و در کل همه چیز گیر می‌دهند. تاریخ انتشار: 13:18 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۷۲۹

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد تساوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل تیم استقلال قبل از دربی پایتخت، اظهار داشت: با بازی‌هایی که در هفته‌های گذشته انجام دادیم نشان دادیم تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر شرایط تیم خوب است و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

وی ادامه داد: اگر پیش پرداخت‌ها را پرداخت کنند قطعا وضعیت بهتر هم خواهد شد. ما فقط پول نگرفتیم که آن را هم قول دادند در چند روز آینده پرداخت کنند. اگر این محقق شود روحیه بازیکنان هم بالاتر می‌رود و دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اعتراض تیم استقلال به داوری تصریح کرد: اگر یک درصد داوری به نفع ما بود قطعا می‌پذیرفتم، ولی اگر ما را متهم نکنند باید بگویم که داور حتی صحنه‌های ۵۰ – ۵۰ را به نفع تیم استقلال سوت می‌زد و ما را از روند هجومی انداخته بود. تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه به همین شکل هستند. وقتی نتیجه نگیرند به داور، هوادار، چمن و تیم حریف و در کل همه چیز گیر می‌دهند.

ابراهیمی در مورد محرومیت فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال از دربی با کارتی که در بازی با نفت گرفت، گفت: بازیکن خودش بی احتیاطی کرد و کارت گرفت و از دربی محروم شد. در بازی اول ما هم اشتباهات از سوی داور رخ داد. ما هم باید اعتراض می‌کردیم؟ استقلال قابل احترام است، ولی با هر راهی نمی‌شود نتیجه گرفت.

وی تصریح کرد: دلیل خوب بازی کردن تیم نفت مسجدسلیمان بازیکنان خوبی است که به این تیم اضافه شدند. ۵۰ درصد این تیم فصل قبل در پارس جنوبی بودند در نتیجه قبلا با هم همبازی بودند و از هم شناخت دارند. از طرفی چند بازیکن بومی داریم که چندین سال است در این تیم حضور دارند. به نظرم با این نفرات مهدی تارتار تیم خوبی بسته است.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پایان خاطرنشان کرد: تارتار در چند سال اخیر نشان داد توانایی بالایی دارد. اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم وضعیت این تیم خیلی خوب می‌شود. امیدوارم مسئولان هم کمک کنند تا اتفاقات فصل قبل رخ ندهد. فصل قبل به دلیل همین مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان برای سقوط نکردن دست و پا می‌زد. متاسفانه مثل تیم سپیدرود فقط وعده می‌دادند. وقتی پول نباشد نهایت چند ماه می‌توان دوام آورد، ولی کم‌کم مشکلات زندگی خودش را نشان می‌دهد و تمرکز را از بازیکن می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نفت مسجد سلیمان میزان ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم

سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

کد خبر 846519 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم