Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان ثبت درخواست میهمانی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از ۲۸ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعلام زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی گفت: ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمان از تاریخ ۲۸ شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۳ مهرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش روز سه شنبه دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیداحمد رضا پیش بین افزود: دانشجویان صرفاً می‌توانند نسبت به ثبت درخواست میهمانی در تاریخ اعلام شده در سامانه آموزشی دانشگاه اقدام کنند.

پیش بین گفت: با توجه به شروع کلاس‌ها از ابتدای مهرماه، لازم است تمام دانشجویان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت درخواست و انتخاب واحد اقدام کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشجو علمی کاربردی مهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۹ طرح پژوهشی کاربردی در حوزه معدن و صنایع معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمــان توسعـه و نوســـازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)؛ این سازمان در بخش آموزش، پژوهش و فناوری، ۱۶۱ میلیون و ۲۲۶ میلیون ریال هزینه کرد که مشتمل بر طرح‌های پژوهشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت از ۳ همایش، ۲ کتاب تخصصی و یک مقاله بود.

سال گذشته، ۳ طرح در کمیته سرمایه گذاری ایمیدرو به مبلغ ۴ هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال تصویب شد که تامین اعتبار آنها از محل ماده ۱۷ اساسنامه سازمان مورد تایید کمیته بررسی درخواست‌ها قرار گرفت.

بررسی و تصویب نیاز‌های پژوهشی و پیشنهاد‌های پژوهشی در کمیته تخصصی پژوهش و کمیته بررسی درخواست‌ها و نیز فراخوان ۲۰ طرح پژوهشی در سامانه ساتع، بخش دیگری از اقدامات حوزه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو بود.

بنابر این گزارش، ازجمله دستاورد‌های ایمیدرو در سال ۱۴۰۲ در حوزه پژوهش، برگزیده شدن به عنوان کارفرمای برتر از سوی وزارت علوم، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در هفته پژوهش بود.

دیگر خبرها

  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • دانشجویان میهمان چه شرایطی باید داشته باشند؟
  • تصویب ۹ طرح پژوهشی کاربردی در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • دانشجویان میهمانی چه شرایطی باید داشته باشند؟
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است