Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:45:20 GMT

جنجال‌های بریش؛ از اخراج رونالدو تا عصبانی کردن کلوپ

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۷۰۴

جنجال‌های بریش؛ از اخراج رونالدو تا عصبانی کردن کلوپ

فلیکس بریش داور بازی دیشب لیورپول و ناپولی که با گرفتن یک پنالتی جنجالی به سود ناپولی اعتراض شدید لیورپولی‌ها را برانگیخت سال گذشته هم کریس رونالدو را در اولین بازی اش برای یوونتوس در چمپیونزلیگ اخراج کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، الکس بریش داور بازی دیشب لیورپول و ناپولی که در دقیقه 82 این بازی به سود ناپولی در سوت خود دمید و به دلیل خطای اندی رابرتسون روی بازیکن ناپولی اعلام پنالتی کرد تا دریس مرتنز هشت دقیقه به پایان بازی دروازه شاگردان کلوپ را باز کرده و روند بازی را به سود تیم ایتالیایی برگرداند سابقه تصمیمهای جنجال‌برانگیز مهم دیگری هم در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بریش سال گذشته زمانی جنجالی شد که در اولین بازی کریستیانو رونالدو در چمپیونزلیگ با پیراهن یوونتوس او را از زمین اخراج کرد و به دلیل این تصمیم خود بسیار جنجالی شد و در معرض توجه قرار گرفت.

 

 

در آن بازی که یوونتوس در زمین والنسیا به مصاف این تیم رفته بود کریستیانو رونالدو، خرید جدید خود را برای اولین بار با پیراهن این تیم در یک بازی لیگ  قهرمانان می‌دید. در دقیقه 29 بازی رونالدو منتظر یک ارسال از طرف ساندرو بود. بعد از ارسال بازیکن یوونتوس، او با مدافع کلمبیایی والنسیا جیسون موریو واحد محوطه جریمه والنسیا شد و جیسون  موریو خود را به زمین انداخت.

 

رونالدو که از تمارض مدافع کلمبیایی که موقعیت را از او گرفته بود به شدت عصبانی بود به سمت موریو رفته و موهای او را کشید. بعد از این صحنه فلیکس بریش بازی را متوقف کرده و بعد از مشورت با داور پشت دروازه رونالدو را از زمین اخراج کرد. اخراج رونالدو در اولین بازی چمپیونزلیگی او با پیراهن یوونتوس بسیار خبرساز و جنجالی شد و حتی گفته می‌شد ممکن است رونالدو به خاطر این حرکت دو بازی محروم شده و بازی بسیار حساس یوونتوس مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد را از دست بدهد که البته این اتفاق نیفتاد و رونالدو در اولدترافورد بازی کرد.

 

 

فلیکس بریش داور کم‌سابقه‌ای نیست هر چند با توجه به چند تصمیم پر سر و صدا یکی از داورهای جنجالی اروپا به حساب می‌آید. بریش داوری فینال چمپیونزلیگ 2017 بین رئال مادرید و یوونتوس که در کاردیف برگزار می‌شد را هم در کارنامه دارد.  

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو لیورپول ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو لیورپول ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا

پارلمان بریتانیا لایحه‌ی بحث برانگیز مربوط به اخراج پناهجویان از بریتانیا را امضا کرد که به موجب آن دولت بریتانیا این اجازه را دارد تا پناهجویانی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند را اخراج و به رواندا منتقل کند.

به گزارش فارس، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در راستای تصویب این لایحه قانونی اعلام کرده است که پرواز‌های اخراج مهاجران این کشور از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

سوناک به همراه اعضای حزب محافظه‌کار بریتانیا به دنبال تصویب قانونی هستند که قضات این کشور را ملزم کند، کشور آفریقای شرقی را به عنوان یک کشور ثالث امن در نظر بگیرند.

آن‌ها همچنین قصد دارد تا به وزرا و قانونگذاران در مورد رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی این اختیار را بدهند تا بخش‌هایی از قوانین بین‌المللی و داخلی حقوق بشر را جهت دور زدن حکم دادگاه عالی بریتانیا مبنی بر غیرقانونی بودن ارسال مهاجران با بلیط یک طرفه به کیگالی، پایتخت رواندا را نادیده بگیرند.

به این ترتیب پس از کشمکش‌های فراوان میان اعضای مجلس اعیان و عوام انگلیس بر سر اصلاح لایحه مذکور، در نهایت این للایحه بدون هیچ اصلاحیه‌ای پذیرفته و به مرحله تصویب رسید. به واسطه تصویب این لایحه در هر دو پارلمان در نهایت، لازم‌الاجرا شدن آن قطعی شد.

در عین حال، موسسات خیریه بریتانیا ضمن مخالفت با این طرح عنوان کرده‌اند که اجرای آن غیرممکن بوده و کمک چندانی به کاهش حجم درخواست‌های پناهندگی در این کشور نمی‌کند.

با این حال ریشی سوناک ضمن حمایت از آن عنوان کرده است که تا ده الی دوازده هفته دیگر اولین پرواز پناهجویان به رواندا انجام خواهد گرفت و تاکید کرده است که اجرای این قانون بدون هیچ «اما و اگری» عملی خواهد شد.

وی در جریان حمایت از لایحه مذکور عنوان کرد: پرواز‌ها را آغاز خواهیم کرد و قایق‌هایی راکه مهاجران غیرقانونی را به این کشور می‌آورند، متوقف می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران