Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در چهار دهه اخیر که از عمر انقلاب سپری شده است قوه قضاییه در کنار سایر قوا احقاق حق کرده است.

امام جمعه پاوه افزود: طی این مدت قوه قضاییه در دفاع از حقوق مردم و مبارزه با منکرات به خوبی به وظیفه خطیر خود عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ریاست جدید قوه قضاییه حضرت آیت الله رئیسی را برخواسته از بطن قوه قضائیه دانست و گفت: از روزی که آیت الله رئیسی در مقام ریاست قوه قضاییه قرار گرفته به صورت شبانه روزی و شجاعانه در حال مبارزه با فساد است.

ماموستا قادری خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی در تحکیم انقلاب و انسداد منافذ نفوذی دشمن گام به گام قدم برداشته است و اقدام این بزرگوار برای نظام افتخار، برای مردم مایه دلگرمی و امید و برای دشمنان مایه رعب و وحشت است.

امام جمعه پاوه ادامه داد: استان کرمانشاه استانی است که در آن مذاهب و قبایل مختلف در کنار هم با همدلی زندگی می کنند لذا خدمت صادقانه در چنین استانی بسیار حائز اهمیت است و کسانی که در این راستا موفق عمل کرده اند و به خاطر این شرایط حاکم بر استان باید بیشتر از سایر استانها مورد تقدیر قرار گیرند.

وی ضمن تقدیر از رئیس اسبق دادگستری استان کرمانشاه، اظهار داشت: انتصاب توسلی زاده را به فال نیک می گیریم، وی از بطن استان کرمانشاه هستند و افکار و جناح های استان را خوب می شناسند.

ماموستا قادری افزود: امیدواریم همانطور که ایشان در ۸ سال دفاع مقدس به خصوص در عملیات مرصاد حضور فعال داشتند با خدمت به مردم در این مقام نیز بتواند همچنان حافظ انقلاب باشد.

کد خبر 4721882

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضائیه دستگاه قضا دادگستری استان کرمانشاه ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس گرگان سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان طور که در جلسات ویژه گرامیداشت حادثه طبس مطرح کردیم خداوند تأکید کرده است اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز ما را یاری کرده و ثبات قدم می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: اگر خداوند را یاری کنیم اتفاقاتی چون عملیات «وعده صادق» برای ما رخ می‌دهد که با اعتماد به نفس توانستیم دشمن صهیونیستی را تنبیه کنیم.

سالاری ادامه داد: وقتی ما پای کار خدا باشیم خداوند نیز در بسیاری از مواقع چون ایام فتنه ما را کمک می‌کند و با یاری خداوند دشمن هیچگاه به هدف خود رسید.

وی با تأکید بر اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری عملیات «وعده صادق» ظهور اراده ملت ایران بود، بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نیز نمونه دیگری از یاری خداوند به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وقتی ملتی پای کار دین باشد، خداوند نیز در نیمه‌های شب به شن‌ها مأموریت به شکست نشاندن عملیات برنامه ریزی شده آمریکا در ایران را می‌دهد.

سالاری با اشاره موضوع فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: ما در خداوند را یاری کردیم و خداوند نیز ما را کمک کرد و سوأل این است که در موضوع حجاب و عفاف نیز آیا اهل یاری کردن دین خدا و ترویج معروف هستیم.

وی گفت: آیا حاضر هستیم در موضوع حجاب وقت گذاشته و دیگران و از جمله اطرافیانمان را نسبت به فواید حجاب و نتایج منفی بی توجهی به فرهنگ حیا و عفاف آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن به ابتذال کردن جامعه است، اظهار کرد: نصرت الهی امری مشروط به انجام تعهدات جامعه اسلامی به محضر خداوند متعال است.

سالاری ضمن تشکر از نیروی فراجا بابت اجرای طرح نور، ادامه داد: این طرح در واقع یک عملیات فرهنگی است و همراه بودن با نیروی انتظامی در طرح نور در زمانه هجمه‌های دشمن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

کد خبر 6087591

دیگر خبرها

  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه