Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: حضور فیزیکی پلیس و نیروهای انتظامی به منظور پالایش محیط‌های آموزشی و حاشیه مدارس کشور با هدف مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار مهدی حاجیان صبح امروز در رزمایش نشاط و ایمنی که به مناسبت بازگشایی مدارس در آستانه ماه مهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز پایین آمدن سن اعتیاد در بین جوانان موجب شده است تا نگرانی و دغدغه در این حوزه تشدید شود از این رو با هماهنگی‌های به عمل آمده بین دستگاه انتظامی استان، آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی تلاش شده تا محیطی ایمن و مطمئن در مدارس و حاشیه آن ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مبارزه با اعتیاد از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در شرایط امروز کشور است و از شیوع آن در بین جوانان به صورت جدی خودداری خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین افزود: فاصله گرفتن خانواده از محیط‌های فعالیت جوانان و نوجوانان بستری برای سوء استفاده سودجویان فراهم کرده است و موجب شده تا انواع آسیب‌های اجتماعی به این افراد برسد.

حاجیان گفت: نظارت پلیس و توجه به محیط‌های آموزشی در استان قزوین موجب کاهش سوء استفاده سوداگران مواد مخدر و ایجاد کنندگان ناامنی در جامعه می شود.

مطالبات معلمان به هر موضوع دیگری در آموزش‌وپرورش اولویت داردطهرانچی: نگاه غلط به دانشگاه موجب کاهش جمعیت دانشجویان شده استاصفهان| نمی‌توان در مبارزه با اعتیاد جزیره‌ای عمل کرد

وی خاطرنشان کرد:ایمن سازی مدارس، محیط‌های اطراف و نظارت مستقیم خانواده‌ها در کنار پلیس می‌تواند زمینه حضور این افراد را به حداقل برساند و امنیت و آرامش را به محیط‌های آموزشی در کشور بازگرداند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تاکید کرد: تمرکز بر این مسئله قطعا موجب اثر بخشی خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم در این حوزه گام‌های اساسی برداریم.

حاجیان تصریح کرد: برپایی این رزمایش قطعا موجب نمایش اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی استان و مبارزه با این افراد خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس برنامه‌هایی برای بالا بردن سطح ایمنی در مدارس تدوین شده است و امیدواریم که موجب کاهش این نگرانی در استان شود.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در استان قزوین بیش از ۳۰ درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده است که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادین متجاهر بود - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی ظهر امروز در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قزوین در سال 1403، ضمن تاکید بر اهمیت حضور مدیران در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان قزوین، اظهار داشت: تقویت کارگروه اجتماعی در سطوح مدیریت ارشد استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مورد توجه قرار گرفته است؛ این کارگروه ذیل شورای برنامه‌ریزی استان قرار دارد و شورای برنامه‌ریزی استان دارای اهمیت است، چرا که منابع را هدایت می‌کند، بنابراین حضور مدیران در این جلسات مهم است.

وی تاکید کرد: در موضوعات کارگروه که دارای اهمیت ویژه‌ای است سلسله اقدامات عملیاتی باید صورت گیرد، باید ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و با دستگاهی که در سال جاری همراهی قانونی را نداشته باشد برخورد می‌شود، لازم است همه دستگاه‌ها با توجه به وظایفی که قانون برای آن‌ها مقرر کرده است برای مقابله با معضلات اجتماعی از ظرفیت‌های خود استفاده کنند؛ عدم پیگیری و عدم پاسخگویی معضلی است که باید به صورت ویژه و جدی‌تر دنبال شود.

معاون استاندار افزود: قبل از پایان سال، سلسله جلساتی در حوزه برقراری امنیت و کاهش برخی از جرائم داشتیم و تصمیم‌هایی اتخاد شد که به واسطه آن در ایام تعطیلات با کاهش برخی از جرائم در قزوین روبه‌رو بودیم؛ در استان قزوین بیش از 30 درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده است که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادین متجاهر بود، مسئله سرقت یکی از مهمترین عوامل نارضایتی در کشور است که در استان قزوین با تدبیر درست میزان آن کاهش داشته است.

کاظمی با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای ساخت کمپ ماده 16 تصریح کرد: در راستای ضمانت اجرایی تصمیمات، شهرداری تعهد دارد که 5 هکتار زمین به کمپ ماده‌16 اختصاص دهد، باید این مسئله رسیدگی شود و این کمپ را طبق موارد تعیین شده ایجاد کنیم، ایجاد اشتغال برای معتادین متجاهر توسط این کمپ سبب عدم بازگشت معتادین به جرائمی مانند سرقت می‌شود؛

معاون استاندار خاطرنشان کرد: طبق آمار منابع رسمی روند شد آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین متوقف شده است، در بسیاری از مولفه‌ها در مقیاس آمارهای کشوری و در مقایسه با جمعیت استان قزوین وضعیت بهتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که این روند باید با برنامه ریزی در سال جدید هم دنبال شود.

وی بیان کرد: یکی از مسائل دیگر در حوزه آسیب اجتماعی که باید مورد توجه قرار بگیرد رصد هوشمند است باید اطلاعات نسبت به آسیب‌های اجتماعی به طور دقیق و هوشمند احصا شود، بررسی‌های میدانی باید صورت بگیرد تا نگاه ما دقیق تر باشد و دچار انحراف نشویم.

کاظمی با اشاره به اقدام ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: ما از نعمت وجود ولایت فقیه و نعمت وجود نیروهای مسلح مقتدر و عزت آفرین برخوردار هستیم، آنچه که دیدیم و همه دنیا به ویژه اشرار عالم به سرکردگی آمریکا و انگلیس آن را تجربه کردند، بی‌نظیر بود و تحولات سیاسی را در حوزه بین الملل رقم زد که جا دارد از همه عوامل اقتدار آفرین به خصوص سپاه عزیز تشکر داشته باشیم.

وی افزود: این نقطه، نقطه عطفی است که در آینده در بسیاری از معادلات بین‌المللی خودش را نشان می‌دهد، اگر چه این عملیات تاثیر بزرگ خود را نشان داده، اما در آینده نیز تاثیرات آن را خواهیم دید، ما این عزت و سربلندی را مدیون شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم و شهید سردار سلیمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی