Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی ظهر امروز طی حکمی با تشکیل کمیته ویژه‌ای تحت عنوان «بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا» ، علی اعطا را به عنوان رییس این کمیته انتخاب کرد.

در این حکم آمده است: متاسفانه مدتی است اخباری مبنی بر حذف واژه مقدس «شهید» از معابر شهر تهران در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است؛ مردم حق دارند اطلاعات دقیقی درباره ابعاد مختلف موضوع و صحت و سقم اخبار منتشره، دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه که به پیروز حناچی – شهردار تهران – و روسای کمیسیون‌های شورا رونوشت شده، نوشت: بنا به پیشنهاد رییس کمیسیون نظارت و حقوقی، به علی اعطا که از خانواده معظم شهدا است، ماموریت می‌دهم با عضویت جمعی از اعضای شورا که به انتخاب کمیسیون نظارت و حقوقی است، کمیته ویژه را تشکیل و ظرف مدت حداکثر یک ماه گزارش آن را ارائه کنند.

رییس شورای شهر تهران نوشت: کمیسیون‌های تخصصی، مدیران ستادی، سازمان‌های تابعه و مناطق 22‌گانه شهرداری موظف هستند با این کمیته نهایت همکاری و هماهنگی را به عمل آورده و هرگونه اطلاعات مورد نیاز را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن هاشمی تابلو خیابان نام شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش در استان فارس در نشست خبری که به مناسبت ۱۹ فروردین‌ماه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گذشته و همچنین عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق با رمز محمد رسول‌الله (ص) با هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و فرماندهی هوافضای سپاه انجام شد که باعث خوشحالی مردم و بخصوص غرور جوانان ایران شد.

او ادامه داد: این عملیات با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخی بود به بیش از ۷۵سال ظلم رژیم منحوس صهیونیستی بود که اقتدار ایران اسلامی عزیز و نیرو‌های مسلح را به تمام دنیا نشان داد.

امیر رضایی بیان کرد: وعده صادق، نشان دهنده این است که نیرو‌های مسلح هر روز با یک دستاورد جدید برای بالا بردن توان رزمی خود رو به جلو حرکت می‌کنند.

او با اشاره به روز ۲۹ فروردین و نامگذاری این روز به نام ارتش توسط امام راحل (ره)، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم جواب این محبت امام راحل و مردم ایران را در دفاع مقدس و بعد از آن تاکنون در زمان‌های مختلف داده است.

امیر رضایی با بیان اینکه در این روز رژه خودرویی نیرو‌های مسلح را داریم، ادامه داد: تجدید پیمان با رهبر و مردم با شعار ارتش فدای ملت، از اهداف این روز است.

بزرگداشت شهید علی صیاد شیرازی در ماه مبارک‌رمضان و جزءخوانی قرآن، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری اجلاسیه شهدا در شهرستان‌های گچساران و یاسوج، اعزام کمیته پزشکی برای خدمات عمومی پزشکی در سطح استان، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، پیاده‌روی خانوادگی، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت روز ارتش است.

به گفته او، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، دعوت از خانواده‌های معظم شهدا به ضیافت شام، فعال کردن قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش، فعال کردن قرارگاه زیست محیطی، غبارروبی قبور مطهر شهدا و دعوت از جامعه وابستگان ارتش در باغ عفیف‌آباد شیراز، از حمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌مناسبت روز ارتش است.

امیر رضایی با تاکید بر فعال کردن قرارگاه محرومیت‌زدایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: ۱۸۳۰ جهیزیه تا کنون با ترابری ارتش به نوعروسان اهداء شده است.

به گفته او، محافل انس با قرآن و جزءخوانی قرآن، افطاری هرروزه در باغ عفیف‌آباد، عیدی به سربازان و سرکشی به تمام پادگان‌های ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد، تجهیز اماکن وابسته و منازل سازمانی و هماهنگی با شهرداری جهت اسکان مسافران نوروزی از جمله فعالیت‌های ارتش در ایام تعطیلات نوروزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند