Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@15:15:54 GMT

گزارش فارس علیه وریا غفوری برای حمایتش از دختر آبی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۹۲۴

گزارش فارس علیه وریا غفوری برای حمایتش از دختر آبی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ خبرگزاری فارس امروز گزارشی ویدئویی منتشر کرده و در آن خواستار محاکمه وریا غفوری شده است. 

در این گزارش گفته شده این وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال بوده که لباس هایی با طرح دختر آبی را میان بازیکنان استقلال پخش کرده و از آنها خواسته پیش از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان به تن کنند و با آن عکس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بازدید : 19 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: رویداد24 ، وریا غفوری ، ووریا غفوری ، دختر آبی ، ورود زنان به ورزشگاه ، سحر دختر آبی ، سحر خدایاری دختر آبی ، سحر خدایاری ، بازیکن استقلال ، محاکمه وریا غفوری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وریا غفوری ووریا غفوری دختر آبی ورود زنان به ورزشگاه سحر دختر آبی سحر خدایاری دختر آبی سحر خدایاری بازیکن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس و استقلال که مالکیت مشترک داشتند امروز به صورت قطعی به کنسرسیومی شامل شش بانک و هلدینگ خلیج فارس واگذار می‌شوند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا که به لیگ نخبگان آسیا تغییر نام پیدا کرده شرکت کنند.کنفدراسیون فوتبال آسیا این مهلت را برای پرسپولیس و استقلال در نظر گرفت تا یک بار برای همیشه مشکل مالکیت آنها حل شود و حالا باید دید این دو تیم پرطرفدار می‌توانند بعد از چند سال هر دو در آسیا حضور پیدا کنند یا نه؟

به نقل از فارس رضا درویش در این مورد می‌گوید: ما مشکل خاصی نداریم و انشالله جواز حضور در آسیا را کسب می کنیم. فقط امیدواریم مالک جدید باشگاه یک بار برای همیشه بدهی‌های پرسپولیس را صفر کند تا از آن پس بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشیم.

از طرفی استقلالی‌ها هم از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس راضی به نظر می‌رسند و حتی هواداران این تیم در فضای مجازی و رسانه‌ای از این قضیه استقبال کرده اند.

همان‌طور که می‌دانید استقلال ۲ فصل پیاپی به دلیل مشکلات متعدد از جمله بدهی به استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و پرسپولیس هم دو فصل قبل حذف شده بود اما در فصل جاری توانست در این مسابقات شرکت کند هرچند که در مرحله گروهی به الدحیل قطر باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898188

دیگر خبرها

  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»
  • میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
  • دروازه‌بان استقلال باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!