Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک کمیسیون کارگری شهرستان و استان سمنان به میزبانی سالن جلسات استانداری، ضمن بیان اینکه استان سمنان رتبه دوم کشوری را در میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد دولت کسب کرده است، اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی ازجمله رویکردهای مهم دولت در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه واحدهای تولیدی در استان سمنان به سه بخش واحدهای فعال، مشکل‌دار و تعطیل تقسیم‌شده است، افزود: بررسی عملکرد و مشکلات واحدهای تولیدی فعال در استان در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد تا از بروز هرگونه مشکلی که منجر به تعطیلی و ایجاد رکود در خط تولید این منطقه شود جلوگیری شود.

احصاء مشکلات واحدهای تولیدی در استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال یا غیرفعال از دیگر اولویت‌های مهم دولت در این منطقه است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راهکار برای خروج از وضعیت اقتصادی فعلی راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رونق تولیدات داخلی در کشور است.

خجسته پور با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه تولید یادآور شد: بررسی مشکلات این واحدهای تولیدی در دو حوزه ملی و استانی در دستور کار مسئولان قرار گیرد و اقدامی مؤثر برای رفع آن‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: استان سمنان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه صنعت برخوردار است که بهره‌برداری از این ظرفیت می‌تواند در رونق اقتصاد و اشتغال مردم در این منطقه مؤثر واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان سرمایه‌های اجتماعی را عامل اصلی ایجاد توسعه پایدار در استان برشمرد و افزود: توجه به مطالبات مردم به‌ویژه قشر کارگر می‌تواند در جلب رضایت عموم مردم و ایجاد توسعه پایدار در منطقه نقش‌آفرین باشد.

کد خبر 4722109

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال تولید استانداری سمنان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین مدنی صبح پنجشنبه در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی استان سمنان با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی سمنان، با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.

وی افزود: ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌های مردمی با احیای این واحدهای تولیدی در کشور، احیا شده است.

معاون رئیس جمهور همچنین به احیای ۲۰۱ واحد تولیدی راکد در استان سمنان اشاره کرد و گفت: چهار هزار و ۵۰۰ شغل در این استان تثبیت شده است.

‌مدنی حمایت از تولید را اولویت امسال دولت دانست و تاکید کرد: امیدواریم در سال جدید که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، کارنامه موفق تری را در راستای حمایت از تولیدی ارائه دهیم.

کد خبر 6081703

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان