Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد اسلامی  در حاشیه جلسه هیات دولت  در خصوص تمهیدات وزارت راه برای سرویس‌دهی به زائران اربعین گفت: ۸ هزار اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌کنیم کافی باشد و با مشکل کمبود اتوبوس مواجه نباشیم.

وزیر راه مسکن و شهرسازی  از دو تغییر اساسی برای هدایت ترافیک در مرز مهران خبر داد و گفت: امسال تربیتی اتخاذ شده است تا در مرز مهران با تراکم ورود و خروج مواجه نشویم؛ بدین ترتیب که مسافران از مرز مهران به سه شهر پشتیبان منتقل می‌شوند و از آنجا به مقصد دوم یعنی محل سکونت خود منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی ادامه داد: سرویس قطارها در مسیر تهران- کرمانشاه به مناسب ایام اربعین سه سرویس به این مسیر اضافه شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: راهپیمایی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های گردشگری آماده سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس گردشگری از چهار ماه پیش در شهر اصفهان راه‌اندازی شد و روز‌های جمعه از ۹:۰۰ تا ساعت ۲۱:۰۰ به شهروندان ارائه خدمت می‌کرد، شهروندان و مسافران نوروزی می توانند از بیست‌وششم اسفند تا سیزدهم فروردین نیز هر روز، مسافران و شهروندان می‌توانند از اتوبوس‌های گردشگری بهره‌مند شوند.

 حمید آقایی با بیان اینکه کمیته حمل‌ونقل و ترافیک زیر مجموعه ستاد دائمی خدمات شهر اصفهان تشکیل شده افزود: با توجه به افزایش تردد‌ها در سال جدید و اتفاقاتی که در شهر به لحاظ ترافیکی رقم می‌خورد و مسافرت‌های نوروزی، مشکلات ترافیکی در شهر دو برابر می‌شود.


او با بیان اینکه یکی از مراکز دیدنی شهر اصفهان میدان امام خمینی (ره) است که مسافرانی که وارد شهر می‌شوند، اول از آن بازدید می‌کنند گفت: در این راستا از شهروندان درخواست می‌کنم که در ایام نوروز سفر کمتری به این محدوده داشته باشند، یا با برنامه‌ریزی در زمان پیک ترافیک وارد این محدوده نشوند که قطعاً کمک خوبی است.

آقایی از مهمانان نوروزی و شهروندان درخواست کرد با مترو به مرکز شهر سفر کنند و به مراکز دیدنی بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی ویژه به زائران در بوستان زائرپذیر غدیر مشهد
  • سرویس‌دهی به آرامستان باغ رضوان با ۲۰ دستگاه اتوبوس
  • جابجایی حدود ۲۰هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌غربی
  • جابجایی حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی طی ۲ روز در آذربایجان‌غربی
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • علت حادثه اتوبوس سرویس کارکنان در پاکدشت خواب آلودگی راننده بود
  • برخورد سرویس کارکنان با گاردریل در پاکدشت ۲۹ مصدوم برجای گذاشت
  • سرویس‌دهی ۴۰۰ اتوبوس در خطوط منتهی به حرم رضوی ویژه تحویل سال نو
  • کرایه تاکسی و بلیت مترو در سال آینده چقدر است؟
  • اتوبوس‌های گردشگری آماده سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی