Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@19:26:12 GMT

فروش قلیان در پارک‌های کرج ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۱۷۱

فروش قلیان در پارک‌های کرج ممنوع شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برای آسایش و راحتی خانواده‌ها، عرضه قلیان در پارک‌ها ممنوع و فعالیت دکه‌ها محدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی شهرداری کرج در اینستاگرام با انتشار پستی از ممنوعیت فروش قلیان  و محدودیت فعالیت دکه ها در پارک‌های کرج خبر داد.

پیمان بضعتی پور، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در این باره گفته است: «برای آسایش و راحتی خانواده ها، عرضه قلیان در پارک‌ها ممنوع و فعالیت دکه‌ها محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی با توجه به اینکه اغلب دکه‌های فعال در پارک‌ها حریم مشخص شده خود را رعایت نمی‌کنند و با اتصال برخی مصنوعات باعث زشت شدن چهره پارک‌ها می‌شوند، مقرر شد از فعالیت این دکه‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 389959

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قلیان پارک شهرداری کرج کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در دیدار با مدیران مجموعه پارک علم و فناوری استان گفت: پیشنهادی از سوی شهرداری مطرح شد مبنی بر این که طرح اولیه‌ای با همکاری مشترک شهرداری و پارک علم و فناوری استان تهیه و ارائه شود تا دیوار‌های مقابل کارخانه برداشته شده و فضای مقابل کارخانه که در اختیار مجموعه کارخانه هم باشد، به عنوان یک فضای شهری زیبا برای استفاده شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: با افزوده شدن این فضا به فضای در دسترس شهروندان، علاوه بر زیباسازی بصری شهری، تعامل بین مردم و مجموعه فناوری نیز افزایش خواهد یافت.

شهردار یزد تصریح کرد: مدیران مجموعه پارک و علم و فناوری استان پس از بررسی‌های لازم، آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کنند.

محی الدینی در خصوص مباحثی که در حوزه اجرای شبکه فیبر نوری در سطح شهر یزد مطرح شده بود، گفت: پیمانکاران شرکت سرمایه گذار مشکلاتی در اجرای فیبر نوری ایجاد کرده بودند که مقرر شد با اخذ تعهدات لازم و همچنین پرداخت هزینه خسارتی که این شرکت‌ها وارد کرده اند، مجوز جدیدی صادر می‌شود تا شبکه فیبر نوری در سطح شهر تکمیل شود.

شهردار یزد درباره تعامل و همکاری شهرداری با صندوق پژوهش و فناوری استان اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری یزد از سال گذشته سهامدار این صندوق شده است، به زودی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و رئیس صندوق امضا خواهد شد که انشاالله بستر همکاری‌های سازنده بین دو نهاد در زمینه‌های فناوری، نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه‌های دانش بنیان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه‌های خلاقیت و نوآوری و ایجاد ناحیه فناوری هم مقرر شد مجموعه پارک علم و فناوری استان طرح‌های خود را درخصوص ایجاد این ناحیه به شهرداری ارائه کند تا پس ازبررسی این طرح‌ها در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، جهت اخذ مجوز به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • فروش نخی سیگار، ممنوع
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور