Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@04:06:14 GMT

کاهش 10 تا 30 درصدی قیمت کامپیوتر و لپ تاپ در بازار

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۲۳۸

کاهش 10 تا 30 درصدی قیمت کامپیوتر و لپ تاپ در بازار

رییس اتحادیه خدمات رایانه اصفهان گفت: علت اصلی کاهش قیمت اخیر در بازار کامپیوتر و لپ تاپ کاهش نرخ دلار در بازار بوده است.

مجید کرباسچی با اشاره به کاهش قیمت کالا در بازار کامپیوتر و لپ تاپ در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: میزان کاهش قیمت در اقلام مختلف این بازار متفاوت بوده است. در این میان قیمت برخی از اقلام ۱۰ درصد و بعضی دیگر تا ۳۰ درصد کاهش داشته اما نرخ بعضی مدل های کامپیوتر و لپ تاپ نیز ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسته شدن سامانه ثبت سفارشات گمرک باعث کمبود کالاهای مصرفی خدمات رایانه در بازار شده، اما کمبودی در زمینه کالاهای لوکس و اجناس غیرضروری کامپیوتر وجود ندارد زیرا تقاضا برای این دسته از محصولات به شدت کم است.

رییس اتحادیه خدمات رایانه اصفهان خاطر نشان کرد: مشکلات گمرکی تاثیر زیادی در قیمت بازار نداشته زیرا بسته شدن سامانه ثبت سفارش موجب وارد نشدن اجناس به گمرک شده است.

کرباسچی اضافه کرد: کاهش قیمت لپ تاپ در مدل های پایین قابل توجه بوده اما کاهش قیمت مدل های بالای لپ تاپ و مدل های لوکس چندان چشمگیر و قابل توجه نبوده است. بی شک افزایش قیمت مجدد ارز به ویژه دلار باعث بالارفتن قیمت کامپیوتر و لپ تاپ در بازار خواهد شد.

کد خبر 386507

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای کامپیوتر لپ تاپ کرباسچی واردات نوسانات نرخ دلار قیمت دلار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با اتفاقات بین المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، به تدریج از پلکان قیمت پایین آمد و به ۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. در نهایت دیروز قیمت دلار روی رقم ۶۶ هزار تومان ثابت شد.

دلار امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و تا لحظه تنظیم این خبر در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.

مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و آرامش بر بازار حاکم است.

تحلیل‌ های بنیادین حکایت از آن دارد که ارزش دلار در حال حاضر روی رقم ۵۲ هزار تومان است؛ بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که دلار در آینده ای نزدیک به کانال ۵۰ هزار تومان بر می‌گردد.

کد خبر 844993 منبع: مهر برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال
  • کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت جهانی نفت
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳