Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس این مصوبه، سازمان برنامه ‌و بودجه کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارتخانه های نفت و  راه و شهرسازی موظف‌ هستند گزارشی از پیوست فرهنگی طرح های کلان توسعه‌ای تهیه، تنظیم و گزارش روند پیشرفت کار را به دبیرخانه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی ارائه کنند.

 به گزارش روز چهارشنبه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن کامل این مصوبه به شرح ذیل است:
وزارت راه و شهرسازی
وزارت صنعت، معدن و تجارت
وزارت نفت
سازمان برنامه و بودجه کشور
مصوبه «مشارکت وزارتخانه‌های مجری طرح‌های ملی درتدوین و اجرای پیوست فرهنگی» که در جلسه اول ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور در تاریخ  ۲۹ / ۴ /۱۳۹۸ به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:
«سازمان برنامه ‌و بودجه کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی موظف‌اند در اجرای مفاد بند ۳ بخش (الف) ماده‌ واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ ۲۷ /۳/ ۱۳۹۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، گزارشی از پیوست فرهنگی طرح های کلان توسعه‌ای تهیه و تنظیم و گزارش روند پیشرفت کار را به دبیرخانه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایرنا، ‌ نخستین جلسه ستاد مهندسی فرهنگی کشور روز شنبه ۲۹ تیرماه امسال با حضور اسحاق جهانگیری برگزار شد. این سند، تمامی عرصه فرهنگ و هنر، سبک زندگی و روابط اجتماعی را در برمی گیرد، بنابراین حساسیت بیشتری روی آن وجود دارد.

تاکنون نزدیک به سه هزار نفر از کارشناسان در رشته‌های مختلف برای تدوین سند مهندسی فرهنگی مشارکت داشته اند و ۳۴ جلسه از جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی به بررسی و تصویب این سند اختصاص داشته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سند مهندسی فرهنگی اسحاق جهانگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این جلسه موضوع امور زیرساختی مرز مطرح و تصمیماتی درباره امور اداری و عمرانی با مشارکت همه دستگاه‌ها گرفته شد.
همچنین در این جلسه ساعت کاری مرز بررسی و مقرر شد طبق پروتکل دو کشور ایران و ترکمنستان تبادل کامیون از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ و ۳۰ بین دو کشور انجام شود.
با توجه به اینکه دیوار مرزی در حال ساخت است مقرر شد موضوع ساخت سر درب نیز پیگیری شود و به صورت مشترک ساخت آن انجام شود.
پیگیری حضور سفیر یا سرکنسول ایران در ترکمنستان در مرز سرخس از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در پایان این جلسه بازدید میدانی از روند ساخت دیوار مرزی توسط اعضا انجام شد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران