Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@04:14:22 GMT

اجرای رزمایش «زنگ نشاط» در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۲۶۵

اجرای رزمایش «زنگ نشاط» در خراسان جنوبی

اجرای رزمایش «زنگ نشاط» با هدف جلوگیری از توزیع مواد مخدر در حاشیه مدارس و پاکسازی اطراف مدارس از جرائم، امروز ۲۷ شهریورماه در ستاد انتظامی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین محمدی» امروز (27 شهریور) در مراسم اجرای رزمایش زنگ نشاط در استان، گفت: ورود افراد توزیع کننده مواد مخدر یا خرده فروشان در اطراف مدارس یکی از موضوعات مورد دغدغه در آستانه سال تحصیلی است که باید اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ جنوبی با اشاره به اجرای رزمایش زنگ نشاط همزمان با بازگشایی مدارس، گفت: این رزمایش با هدف تامین نظم و امنیت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و پاکسازی محیط اطراف مدارس استان از مزاحمت های خیابانی و خرید مواد مخدر در مسیر تردد دانش آموزان اجرا می شود.

 

محمدی ادامه داد: رزمایش زنگ نشاط از امروز آغاز شده و با همکاری نیروی انتظامی و سایر ارگان ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح با تمام افرادی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان و یا در مسیر تردد دانش آموزان ایجاد پاتوق مصرف مواد مخدر و خرید و فروش آن را داشته باشند با هماهنگی مقام قضایی برخورد جدی می شود.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ جنوبی افزود: همچنین اگر مکانی در پیرامون مراکز آموزشی و مدارس سطح استان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر کنند با هماهنگی مقام  قضایی پلمپ خواهد شد.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی عزاداری محرم کانون های مساجد کانون های مساجد فارس شیراز مسجد طراز اسلامی محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد تامین امنیت بازگشایی مدارس خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند

سلیمان زاده از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مدارس پسرانه هوراند با مشارکت اداره آموزش و پرورش  خبر داد و گفت:این نمایشگاه  برای ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی با هدف آگاه سازی دانش آموزان از مضرات و آسیب‌های سوء مصرف مواد در حال برگزاری است که با استقبال دانش آموزان دبیرستانی مواجه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از مدرسه شهید مطهری آغاز شده و در سایر مدارس پسرانه دبیرستانی نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری