Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:18:16 GMT

اجرای طرح «زنگ نشاط» در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۲۶۸

اجرای طرح «زنگ نشاط» در قم آغاز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ درویشی جانشین فرماندهی انتظامی استان قم هدف از اجرای این طرح را ایجاد محیط امن آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان اعلام کرد و گفت: بیش از ۶۵۰ نفر از نیروی انتظامی و ۱۲۰ خودرو و موتورسیکلت در دو بخش آشکار و پنهان در این طرح فعالیت می‌کنند.

سرهنگ درویشی با بیان اینکه رزمایش زنگ نشاط از صبح امروز آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت افزود: از ساعات ابتدای امروز ۱۰۰ حکم ورود به منزل اخذ و ۲۵ خرده فروش دستگیر و ۲۲۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه ۳۵۰ هزار دانش آموز و دانشجو در مراکز آموزشی استان مشغول به تحصیل هستند گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها داشتن محیط امن آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان است و به همین دلیل تمامی بخش‌های پلیس اعم از انتظامی امنیتی و ترافیکی با تمام توان در این طرح فعالیت می‌کنند.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه ۱۰۶ مرکز آموزشی استان در نزدیکی مناطق آلوده به مواد مخدر قرار دارند افزود: به منظور پیشگیری از آسیب پذیری دانش آموزان و دانشجویان از ابتدای امسال ۲۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نزدیکی همین مراکز آموزشی کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در ادامه از افزایش ۲۶ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر از ابتدای سال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر کشف و بیش از ۷ هزار معتاد متجاهر و قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

او همچنین به همکاری مردم و گزارش‌های مردمی در برخورد با خرده‌فروشان پرداخت و گفت: از ابتدای امسال ۲ هزار تماس در مورد مواد مخدر با نیروی انتظامی داشته ایم که بیش از ۵۰۰ تماس در مورد خرده‌فروشان بوده و در ۹۵ مورد با این متهمان برخورد انتظامی صورت گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه بخش بزرگی از وقوع جرم سرقت در استان ناشی از اعتیاد است گفت: ۷۰ درصد از سرقت‌های استان را سرقت‌های خودرو تشکیل می‌دهد و با دستگیری بیش از هفت هزار معتاد و قاچاقچی از ابتدای سال جاری مشخص شد که ۲۵ درصد این معتادان سابقه تکرار سرقت داشته اند.

انتهای پیام/الف

آغاز اجرای طرح «زنگ نشاط» در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط مختلف خدابنده از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۶ توزیع کننده مواد مخدر و ۱۸ معتاد متجاهر دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی خدابنده بابیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی