Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل و خلاصه HD تنها برای کاربران ویژه قابل مشاهده است؛
تماشای خلاصه بازی با کیفیت معمولی

  محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئواسپانیالالیگاوالنسیاانگلستانلیگ جزیرهچلسیلیگ قهرمانان اروپادسته‌بندی ویدیو: ویدیو های HDویدیواسپانیاسایر تیم‌های اسپانیاانگلستانچلسیلیگ قهرمانان اروپا و یورولیگبرچسب‌ها: چلسی-والنسیارودریگوخلاصه HD چلسیrodrigo.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد

پیشبینی ترنت الکساندر آرنولد از قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا.

طرفداری | به عقیده ستاره انگلیسی باشگاه لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم آرسنال و بارسلونا برگزار خواهد شد.

برنده جدال حساس منچسترسیتی و رئال مادرید و همچنین آرسنال و بایرن مونیخ به عقیده ترنت الکساندر آرنولد تیم‌های انگلیسی هستند که در نهایت آرسنال با شکست منچسترسیتی می‌تواند به فینال این مسابقات راه پیدا کند. در سوی دیگر بارسلونا با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به نیمه نهایی می‌رود و دورتموند هم اتلتیکو مادرید را از پیش‌رو برمی‌دارد. برنده جدال بارسلونا و دورتموند هم تیم بارسلوناست.

درنهایت برنده دیدار فینال لیگ قهرمانان از نگاه ترنت الکساندر آرنولد، باشگاه بارسلوناست و آبی‌واناری‌ها می‌توانند با شکست آرسنال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

شما تا چه حد با نظر ستاره لیورپول موافق هستید؟ نظر شما چیست؟ چه تیمی سرانجام قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 خواهد شد؟

پیش‌بینی ترنت الکساندر آرنولد از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد
  • خلاصه بازی چلسی و لسترسیتی + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 4-2 لسترسیتی (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)
  • تربیع اول ماه را از امشب رصد کنید
  • تربیع اول ماه را رصد کنید
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • آشنایی با فروشگاه های اشتراک مجازی (اپل موزیک، chatgpt 4 و ...)
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • والنسیا در انتظار جشن خیابانی با تاجر روس