Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از احمد علی موهبتی استاندار این استان برای حضور در دانشگاه سیستان و بلوچستان دعوت به عمل‌ آورد.

در بخش ابتدایی نامه آمده است: همانگونه که امام و رهبر انقلاب اسلامی(ره) فرمودند؛ مسئولان در جمهوری اسلامی هیچ شانی جز خادمی ملت ندارند و هم اکنون که شما به عنوان نماینده ارشد دولت در استان سیستان و بلوچستان، خادمی مردمان غیور و سلحشور این استان را بر عهده دارید، شایسته است جهت شکر از توفیق چنین خدمتی سجده بر آستان قدسی الهی بسایید و با کوشش فراوان، جهادی و امیدوارانه در مدت تصدیتان بر این منصب هماره عملکردی خداپسندانه و خادمانه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در این نامه عنوان کردند: پیرامون مکاتبات قبلی توسط تشکل‌های دانشجویی، از شما جهت حضور در دانشگاه دعوت به عمل آمده است و اما متاسفانه جنابعالی هیچ اشتیاق و میلی به حضور در دانشگاه و پاسخگویی به قشر مطالبه‌گر جامعه و به تعبیر زیبای شهید بهشتی موذن جامعه، ندارید که این موضوع جای بسی نگرانی برای دانشجویان دغدغه‌مند و مطالبه‌گر به وجود آورده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: جریان دانشجویی بر خود لازم می‌داند، یاد آور شوید با توجه به محرومیت استان و فشارهای شدید شرایط اقتصادی فعلی، خدمات دولت در این خطه باید فراتر از تصور باشد و به جهت آگاهی و اقناع مردم و افکار عمومی، پاسخگویی و دفاع از عملکردتان باید در دستور کارتان قرار داشته باشد و بدانید که صرفا گزارش محوری نمی‌تواند خدمات انجام شده را آنگونه که هست پوشش دهد، یکی از راه‌های روشنگری و دفاع از عملکرد، قطعاً حضور در بین دانشجویان و دانشگاهیان است.
در بخش پایانی این نامه آمده است: در شروع سال تحصیلی جدید از استاندار سیستان و بلوچستان خواستاریم با هماهنگی این تشکل دانشجویی در دانشگاه حضور پیدا کرده و ضمن پاسخ به مطالبات و سوالات دانشجویان در چهارچوب دانشجویی، بر دلائل شبهه انگیز عدم حضورتان مهر باطل بزنید، پر واضح است با تبیین این موضوعات عدم حضور شما در پاسخ به مطالبات دانشجویان، عدم اقناع افکار عمومی و مطالبه‌گری عمومی را با روشنگری‌های دغدغه‌مندان و درد مندان، در آینده در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

300 / 320 احمد علی موهبتی استاندار محترم سیستان و بلوچستان تشکل‌های دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تشکل های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود، گفت: اقدامات لازم برای تسهیل در امر سرمایه گذاری، صدور مجوزها و ارائه تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال بیشتر، توسط مسئولان دستگاه‌های مربوطه با جدیت انجام شود.

محمد کرمی شامگاه شنبه ۲۶ اسفند در کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: سرمایه گذاری در حوزه‌های اقتصاد دریا، صنعت، کشاورزی و معدن در این استان فرصت بی‌نظیری است که باعث تولید ثروت و رشد درآمد می‌شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته کارگروه اشتغال استان گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها، دوره‌های آموزش مورد نیاز برای تربیت نیروی متخصص را فراهم کنند.

کرمی بیان کرد: گاها در اجرای پروژه ها با وجود این همه ظرفیت نیروی انسانی در استان با مساله کمبود نیروی کار مواجه هستیم، در حالیکه بخشی از نیروی انسانی فعال در استان را افراد غیربومی تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: نیروی کار و اشتغال از مباحث مهمی است که در این حوزه باید بر روی آن متمرکز باشیم.

استاندار گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش در سال آینده همه دستگاه‌ها از جمله سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق بازرگانی باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

 کرمی با اشاره به ایام پایانی سال گفت: انسان هر نفسی که می‌کشد به مرگ نزدیک‌تر می‌شود و باید نتیجه یک سال عمر خود را محاسبه کند و بنگرد در منصبی که بود برای رفع مشکلات مردم چقدر تلاش کرده است.

 رییس شورای اداری استان به مسئولان استانی گوشزد کرد: تا مدتی که صاحب امضا و مقام هستید به جد تلاش کرده و از این فرصت استفاده کنید.

وی اظهار کرد: مسئولان در دوران مدیریت در عرصه کار و فعالیت خویش به خلاقیت و نوآوری، بهره وری مناسب از زمان و ارائه راهکار جدید توجه داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان به مسئولان توصیه کرد: سال آینده با تفکرنوین، روش‌های جدید و خلاقیت بیشتر وارد میدان عمل شویم.

وی در پایان بیان کرد: افرادی که می‌خواهند رشد کنند؛ باید دائماً در حال نوآوری و خلاقیت و انجام کارها بر مبنای علم باشند، زیرا علم عامل تولید ثروت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • رهبر انقلاب پیگیر جریانات سیستان‌ و بلوچستان هستند
  • تولیدات سیستان و بلوچستان باید به سمت صادرات پیش برود
  • کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
  • حضور مهدی تاج در جمع مردم سیل زده سیستان و بلوچستان+ عکس
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • حضور ۴۶۵ گروه جهادی و دانشجویی در پویش ملی لبخند ایران
  • بازدید استاندار از طرح تامین آب منطقه سیستان در محدوده‌های دشتک و میل نادر