Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:57:50 GMT

سوگواره موسیقایی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۲۹۰

سوگواره موسیقایی

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  “مجتبی توسل” با اعلام این خبر گفت: امسال برج میلاد به روال هر ساله ویژه برنامه هایی را برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته است که اجرای این سوگواره موسیقایی از آن جمله است.

وی با اشاره به اجرای موفق ارکستر فیلارمونیک شهر تهران توسط برج میلاد، افزود: کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام الدین سراج و رهبری ارکستر توسط سید محمد میرزمانی در قالب برنامه سوگواره عاشورایی ۵ تا ۷ مهرماه و بصورت رایگان برای علاقه مندان به این سبک از موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برج میلاد تصریح‌کرد: در این سوگواره موسیقایی ۸ ترک با همراهی “حسام الدین سراج” خواننده مطرح کشورمان اجرا می شود و قطعاتی نیز بصورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط هنرمند مطرح کشورمان “وحید جلیلوند” اجرا خواهد شد.

“توسل “ادامه داد: این برنامه با حضور گسترده سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می شود؛ چرا که قرار است این کنسرت به عنوان محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج از مرزهای ایران با مشارکت موسسه فرهنگی اکو،  در قالب دی وی دی هایی به زبان های اردو، روسی و ترکی صادر شود.  

بنابراین گزارش ، این سوگواره شامل اجرای ۸ قطعه در قالب روایتی داستانی از حماسه عاشورا و رشادت های حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با اشعاری از عمان سامانی است.

علاقه مندان به حضور در برنامه می توانند پس از بازگشایی سامانه از طریق سایت تیوال بدون پرداخت هزینه جای خود را رزرو کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برج میلاد شهر تهران عاشورا عمان موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری در قالب سبدگردانی!

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ‌از مردم خواست تا دارایی خود را در قالب سرمایه گذاری، سبدگردانی عناوینی از این قبیل در دست کلاهبرداران قرار ندهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در هشتمین جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی گفت: شورای قضایی استان یک جمع تاثیر گذار در حوزه‌های مختلف است که اثر بخشی و نقش آفرینی ویژه‌ای در اجرای حق، تولید، حفظ و ارتقاء امنیت دارد.

عتباتی ادامه داد: هرچه قدر هماهنگی و اتحاد این مجموعه‌ها تقویت شود خروجی و نتیجه آن را مردم شاهد خواهند بود، خصوصاً در استان آذربایجان غربی با 1000 کیلومتر مرز مشترک که دارای ظرفیت‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت می‌باشد، بستر برای خدمت فراهم است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: سلامت مجموعه خیلی مهم است و تلاش بازرسی برای سلامت محیط‌های اداری و حفظ مدیران با اقدامات پیشگیرانه قابل تحسین است و می‌شود این اقدامات را در خیلی از حوزه‌ها گسترش داد.

وی ادامه داد: باید مروری به گذشته داشت و اگر نواقصی وجود داشته باشد در جهت برطرف کردن آن‌ها اقدامات کارشناسی صورت گیرد.

وی با اشاره به درآمد گمرکات و صنایع و معادن استان تاکید کرد: باید تلاش کرد که استان حداکثر استفاده را از این درآمد زایی ببرد و آنچه که حق استان از درآمد صنایع و معادن است به آن اختصاص یابد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به لزوم پیشگیری و ورود به موقع و برخورد با عده‌ای که در قالب شرکت‌های سرمایه گذاری قصد کلاهبرداری و بردن اموال مردم را دارند تاکید و بیان داشت: باید سیستم بانکی برای جذب سرمایه‌های مردم برنامه داشته باشد تا مردم فریب این کلاهبرداران را نخورند و دارایی خود را در قالب سرمایه گذاری، سبدگردانی و عنوان‌هایی از این قبیل از دست ندهند.

عتباتی در پایان گفت: باید برای تحقق اهداف دولت با برنامه ریزی کمک گردد و در برنامه ریزی‌ها اقتضاعات کار مدیریتی با درک واقع بینانه از حیطه کاری و جامعه حتماً لحاظ شود.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه مطالبی را پیرامون دستورات جلسه بیان و بر لزوم تعامل بین مجموعه‌ها تاکید کرد.

محبوبی مدیر کل بازرسی استان نیز در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات این اداره ارائه و بیان داشت: با توجه به هدف گذاری سال 1402 بر پیشگیری از وقوع جرم، احیای حقوق عامه، شناسایی گلوگاه‌های فساد و تهیه گزارش از چالش‌های اصلی ملی و منطقه‌ای، بازرسی استان با برنامه‌ریزی صورت گرفته 30 برنامه کلان با مشارکت سایر بازرسی‌های کشور اجرا کرده است.

وی افزود: در مورد رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، سازمان بازرسی ورود‌های میدانی داشته و همچنین 67 جلسه با 112 مصوبه را برگزار و مصوبات را به دستگاه‌ها ابلاغ کرده است.

در ادامه جلسه سایر مدیران ادارات تابعه گزارشی از اقدامات خود ارائه و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌ها و ساعات بازدید از برج میلاد در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان
  • اعلام برنامه‌ها و ساعات بازدید از برج میلاد در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان
  • فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید منتشر می‌شود
  • فصل جدید «صداتو» در نخستین روز سال جدید منتشر می‌شود | فیلیمو سال نو را با فصل جدید «صداتو» آغاز می‌کند
  • شبکه آی‌فیلم با «ارغوان» میزبان سال تحویل شد
  • کلاهبرداری در قالب سبدگردانی!
  • برگزاری برنامه‌های نوروز و ماه رمضان در ۳ پهنه پایتخت/ پیش‌بینی بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از برج میلاد
  • برپایی دهکده ایرانی در برج میلاد/ بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲
  • برپایی دهکده ایرانی در برج میلاد در ایام نوروز و رمضان/ بازدید ۳۵۰۰۰۰ نفر از برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲
  • میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال شد؛ رسمی