Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، دومین جلسه شورای سیاستگذاری همایش «چهل سال قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ ظرفیت‌­ها، دستاوردها و چشم اندازها» با حضور حجت الاسلام محمد مصدق، محمد حسن صادقی مقدم،   فضل‌الله موسوی و ره پیک (اعضای شورای سیاستگذاری همایش)، ابوالفضل درویشوند دبیر کمیته علمی همایش و  محمد بهادری جهرمی دبیر کمیته اجرایی همایش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای حاضر در این جلسه با ارائه نقطه‌نظرات خود به موضوعات مختلفی از جمله شکل و نحوه برگزاری همایش، عناوین و محورهای آن، تلاش در جهت غنی‌سازی محتوای مقالات، بررسی و تبیین ظرفیت‌های استفاده شده و مغفول مانده قانون اساسی در طول چهار دهه گذشته و... پرداختند.

بر این اساس، همایش «چهل سال قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ دستاوردها، ظرفیت‌ها و چشم‌اندازها» به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال تصویب قانون اساسی، به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری قوای مجریه، قضائیه و مقننه و مشارکت مراکز دانشگاهی و پژوهشی برجسته کشور در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود