Web Analytics Made Easy - Statcounter

يادواره ۱۶ شهيد سرافراز شهر سفیدسنگ در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین ایزدی» در اين مراسم با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالاربرگزاری يادواره 16 شهيد شهر سفیدسنگ فریمان شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: شهدای ما درس گرفته مکتب عاشورای حسینی بودند.

 

امام جمعه شهرستان فریمان، گفت: شهدا با الهام گرفتن از آموزه ها و سخنان و کردار اباعبدالله الحسین(ع) توانستند بر نفس خود پیروز شوند و بر روی تمایلات زمینی پاگذارند و سرانجام به آرزوی خود که شهادت بود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی قدرشناسی از ارزش های والای شهدا را وظیفه آحاد جامعه به ویژه مسوولان دانست و افزود: امروز رشادت های شهدای ما الگوی رزمندگان اسلام در تمام جبهه های کشورهای همسایه و شرق آسیا قرار گرفته و ما باید بیش از هر زمان دیگری به شهدایمان افتخار کنیم.

 

در ادامه اشرف زاده از راویان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات و سبک زندگی شهدا پرداخت و گفت: شهدا مانند همه ما انسان هایی زمینی بودند که راه رسیدن به خدا و شهادت طلبی را بهتر و زودتر از ما فرا گرفتند.

 

مداحی و سوگواری مداحان اهل بیت در رثای امام حسین(ع) و تجلیل از خانواده های شهدای شهر سفیدسنگ از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم شیراز مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی محرم اصفهان فریمان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود