Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛جشنواره ورزشی روستائیان استان تحت عنوان جام خوشه چین در 5 رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان بمنظور شناخت تیمها و نفرات برتر جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور با حضور تیمهایی از روستاهای مختلف استان در سالن ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار شد.نتایج این رقابت ها به شرح ذیل می باشد:

هفت سنگ مهارتی :
تیم شهرستان البرز - مقام اول
تیم شهرستان قزوین - مقام دوم

هفت سنگ مهارتی (بخش دوم):
تیم شهرستان قزوین - مقام اول
تیم شهرستان آبیک - مقام دوم

چوب کشی پسران وزن ۷۰ :
تیم شهرستان آبیک - مقام اول
تیم شهرستان قزوین - مقام دوم

چوب کشی پسران وزن ۸۵ :
تیم شهرستان قزوین - مقام اول

دو و میدانی ۲۰۰ متر پسران :
تیم شهرستان قزوین - مقام اول و دوم

مسابقات فوتسال در بخش دختران با شرکت دو تیم شهرستان بوئین زهرا و تیم دوم شهرستان البرز که با حضور نیافتن تیم بوئین زهرا در این مسابقه سه بر صفر به سود تیم البرز خاتمه پیدا کرد و تیم البرز به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین رقابت رقابت های قهرمانی کشور فوتسال وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد گردشگری گوسفند مهربان در گل‌تپه

ایسنا/همدان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری نخستین رویداد گردشگری گوسفند مهربان در نوروز ۱۴۰۳ در شهر گل‌تپه خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج رویداد گردشگری شامل جشنواره رویداد گردشگری فرش مهربان، رویداد گردشگری انگور، گلرنگ، رویداد گردشگری روز کبودراهنگ و رویداد گوسفند مهربان برای شهرستان کبودراهنک هدفگذاری شده بود که از این تعداد رویداد گردشگری رویداد فرش مهربان، گلرنگ، انگور و روز شهرستان برگزار شده و در ایام نوروز نیز نخستین رویداد گردشگری گوسفند مهربان در شهرستان در شهر گل تپه برگزار می‌شود.

وی افزود:شهرستان کبودراهنک به عنوان مأمن گوسفند مهربان شهرت دارد و این گوسفند بومی ویژه منطقه کبودراهنگ و به طور اختصاصی به دهستان قهورد در بخش گل تپه تعلق دارد.

غلامی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده این شهرستان برای استقبال از نوروز گفت: در چهارم فرودین ماه ۱۴۰۳ با همکاری میراث فرهنگی شهرستان و شهرداری شیرین سو جشنواره بادبادک‌ها در کنار تالاب شیرین سو همراه با اجرای نمایش عروسکی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره به ساخت بهترین بادبادکها با بهترین اوج در آسمان جوایزی اهدا می‌شود، ادامه داد: تالاب انسان ساخت و دائمی شیرین سو در کنار شهر شیرین سو بوده که همه ساله در فصل مهاجرت پذیرای تعداد زیادی پرندگان آبزی و کنار آبزی است که می‌توان به گونه‌های پرستوی دریایی نوک کلفت، تنجه، لک لک سفید، اردک سرسبز، آن‌قوت، فیلوش، کشیم کوچک، باکلان بزرگ، کشیم بزرگ، اگرت بزرگ، باکلان کوچک، بوتیمار کوچک، پرستو دریایی، خوتکا، آبچلیک پا سرخ، چوب پا، چنگر نوک سرخ، کاکایی سرسیاه، پرستو دریایی نوک‌کاکایی، فلامینگو، کاکایی نقره‌ای، دم جنبانک ابلق اشاره کرد.

غلامی همچنین تصریح کرد: در ایام نوروز نوروزگاه روستای گردشگری اکنلو همراه با بازی‌های بومی محلی و نمایش عروسکی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسابقه آیین‌ها و رسوم نوروز و ماه مبارک رمضان در فضای مجازی، مسابقه گردشگری و پاسخ به سوالات به صورت مجازی و نیز جشنواره غذا در افطار ( آش غاز یاغی میراث ناملموس) در روستای قهورد علیا از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام نوروز در این شهرستان خواهد بود. 

به گزارش ایسنا، گوسفند مهربان یکی از بهترین و با صرفه ترین نژاد دام سبک بوده به نحوی که مقاوم به بیماری‌ها و آفات است و درصد بالای دوقلو زایی و ضریب تبدیل غذایی بالا از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. پشم گوسفند مهربان بهترین کیفیت برای فرش بافی را دارد، متوسط تولید سالانه پشم گوسفند ماده، شش دهم کیلوگرم و نر نه دهم کیلوگرم است. گوسفند ماده مهربان روزانه ۵۰۰ گرم شیر تولید می‌کند و بازه شیردهی آن ۱۱۰ روز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برگزیده جشنواره قرآنی باران وحی در فارس تحلیل شدند
  • نخستین رویداد گردشگری گوسفند مهربان در گل‌تپه
  • اخبار ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • دستور استاندار قزوین برای کشف استعدادهای ورزشی
  • ادامه جلسات مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با حضور وزیر
  • تجسم هنر
  • برگزاری سومین جلسه بررسی اخذ مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با حضور وزیر ورزش
  • نگاهی به چند خبر ورزشی بیست و ششم اسفند استان قزوین