Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در مجمع انتخاب رئیس هیات بسکتبال استان قزوین که با حضور دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان؛علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛افسانه حسن نایبی معاون ورزشی و اعضاء مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد؛حمیدرضا خانپور با کسب اکثریت آراء برای 4 سال به عنوان رییس جدید هیات بسکتبال استان قزوین انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مجمع ضمن تبریک راهیابی تیم ملی بسکتبال کشورمان به رقابت های المپیک 2020 توکیو؛اظهار داشت: در سال گذشته تیم بسکتبال استان قزوین با حمایت شورا و شهرداری به لیگ برتر صعود کرد و امسال نیز اعتباری خوبی از سوی شورای شهر قزوین برای حضور آن در لیگ برتر پیش بینی شده است. علایی مقدم با بیان اینکه بسکتبال رشته آکادمی و دانشگاهی است، افزود: باید از ظرفیت دستگاه‌ها، نهادها و تمامی اشخاصی که دوستدار این رشته هستند استفاده کرده و زمینه رشد و توسعه بیشتر بسکتبال را در قزوین فراهم آورد.وی اضافه کرد: باید برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال از هم اینک به فکر بوده و برای ساماندهی سالن ورزشی، نیروهای یگان ویژه و ... اقدامات لازم صورت گیرد.علایی مقدم افزود: برگزاری مسابقات لیگ برتر در قزوین موجب رشد و توسعه ورزش استان شده و عملیات ساخت و تکمیل سالن ۶ هزار نفری قزوین را شتاب خواهد بخشید. در ادارمه دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در سخنانیاظهار کرد: تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان بهترین تیم آسیا در جام‌ جهانی ۲۰۱۹، بالاتر از چین قرار گرفت و راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین المپیک بسکتبال رشد شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی کسب مدال‌های خوش رنگ المپیکی توسط ورزشکاران قزوینی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی شامگاه شنبه در نشست صمیمی با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان قزوین با اشاره به اینکه امسال ورزش قزوین سال پر خیر و برکتی را سپری کرد، اظهار داشت: ورزش قزوین با اتفاقی که در لیگ برتر فوتبال افتاد نمود بیشتری در سطح ملی پیدا کرد و صعود شمس آذر به لیگ برتر به جامعه این مفهوم را رساند که ورزش چطور می‌تواند در مسیر توسعه مثبت باشد.

وی افزود: حضور شمس آذر در لیگ برتر ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی دارد و منجر به همگرایی بومی و ملی شده است و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

اعلایی گفت: تعداد المپیکی‌های استان قزوین در این دوره هم افتخار بزرگی برای قزوین به حساب می‌آید و به نسبت جمعیت استان افتخار بسیار بزرگیست.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در جامعه داوری و مربیگری هم در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی بوده است که تمامی آنها مطلوب ارزیابی می‌شود و نشان دهنده ظرفیت‌های ورزشکاران و ورزش دوستان استان است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مدیریت خوب ورزش استان اظهار داشت: برای آماده شدن ورزشگاه سردار آزادگان با نگرانی شدیدی مواجه بودیم و احتمال داشت مسابقات شمس آذر در شهر دیگری برگزار شود ولی با تلاش و همراهی مجموعه مدیریتی استان نه تنها میزبان خوبی در حال انجام است بلکه این ورزشگاه یک گزینه برای برگزاری دیگر رقابت‌های هم لیگ هم به حساب می‌آید.

وی افزود: امیدواریم ورزش استان در سال بعد هم با مدال‌های خوش رنگ المپیکی، توسعه ورزش همگانی و تلاش برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی همراه شود.

کد خبر 6056936

دیگر خبرها

  • نمره قبولی در لیگ و تجدیدی تیم ملی
  • لیگ‌برتر بسکتبال در سال ۱۴۰۲ نمایش قابل قبولی داشت
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و شمس آذر قزوین‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • ده روند برتر تکنولوژی در صنایع فولاد (روایت اول: هوشمندسازی فولاد)
  • آرزوی کسب مدال‌های خوش رنگ المپیکی توسط ورزشکاران قزوینی
  • نوار گلزنی های متوالی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پس از 39 بازی پاره شد
  • نوار گلزنی‌های متوالی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پس از 39 بازی پاره شد
  • شمس آذر قزوین - تراکتور؛ چراغ خاموش به سمت بالای جدول / پیش بازی
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال
  • استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود؟