Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:35:46 GMT

شانس بالای بنیادی‌فر برای قضاوت در دربی نود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۵۴۵

شانس بالای بنیادی‌فر برای قضاوت در دربی نود

موعود بنیادی‌فر شانس بالایی برای قضاوت در دیدار پیش روی استقلال - پرسپولیس دارد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازی رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به میزبانی آبی‌پوشان یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. مطابق معمول، حساسیت‌هایی برای انتخاب داور این بازی وجود دارد، اما شرایط این بار متفاوت از گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از داوران مطرح از جمله اشکان خورشیدی، محمدحسین زاهدی‌فر، بیژن حیدری، علیرضا فغانی و .... هر کدام بنا به دلایلی امکان قضاوت در هفته چهارم را ندارند. فغانی راهی استرالیا شده، خورشیدی و زاهدی‌فر در تست‌های پیش از آغاز فصل حضور نداشتند و قرار است پنجم مهر ماه دوباره در تست‌های داوری شرکت کنند. بیژن حیدری نیز برای قضاوت مسابقات زیر 16 سال آسیا راهی اندونزی خواهد شد، پیام حیدری هم در قطر حضور دارد.

از میان داوران باقیمانده، موعود بنیادی‌فر، سیدمهدی سیدعلی و کوپال ناظمی شانس و توانایی قضاوت در دربی نود را دارند، اما با توجه به اینکه سیدعلی قضاوت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان در هفته سوم را برعهده داشته و کوپال ناظمی نیز در دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن - تراکتور نمره خیلی بالای نداشته، بنیادی‌فر به شانس اصلی قضاوت در دربی تبدیل است.

دربی پایتخت از ساعت 16 روز یکشنبه هفته پیش رو در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

بلیت‌فروشی دربی نود آغاز شد

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دربی پایتخت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دربی پایتخت دربی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم

هافبک تیم فوتبال ملوان مدعی است، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر چشم به جایگاه سپاهان دارند و می‌خواهند در بین بالانشینان جدول باشند. - اخبار ورزشی -

پویا پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و برد. البته گل آنها آفساید بود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در ضمن سروش رفیعی یا امید عالیشاه باید اخراج می‌شدند.

هافبک تیم فوتبال ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم، در ضمن فکر می‌کنم ما خودباوری لازم برابر پرسپولیس را نداشتیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. متأسفانه اشتباهات داوری اجازه نداد از پرسپولیس امتیاز بگیریم و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان هم تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما چشم به جایگاه سپاهان در جدول داریم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم. البته سپاهان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با حمایت هواداران برنده شویم.

پورعلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون کیفیت فنی بالایی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند