Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-30@02:42:53 GMT

برای دربی 57 هزار بلیت فروخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۵۴۹

مدیر سامانه بلیت‌فروشی ورزشگاه‌های کشور از فروش ۵۷ هزار بلیت برای بازی داربی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر سامانه بلیت‌فروشی ورزشگاه‌های کشور درباره زمان آغاز فروش بلیت الکترونیکی دربی اظهار کرد: قرار بود بلیت‌فروشی از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) آغاز شود اما چون ترتیب فروش بلیت بر اساس صندلی‌ها مشخص نبود، آغار فرآیند فروش به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این که بتوانیم کنترل بهتری نسبت به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در بازی روزی یکشنبه داشته باشیم مقرر شد که تنها ۵۷ هزار بلیت الکترونیکی برای بازی داربی فروخته شود که البته این تعداد بلیت تنها برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شده و سهمیه پیش‌بینی شده برای ارگان‌ها و باشگاه‌ها از محل ۲۱ هزار صندلی مازاد در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام طبقه بلیت فروشی به طور کامل انجام خواهد شد، گفت: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده اما به نظر می‌رسد بلیت فروشی طبقه اول به طور کامل انجام شود و ۲۱ هزار صندلی مازاد، در طبقه دوم در نظر گرفته شود تا نیروی انتظامی بتواند کنترل بهتری روی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس داشته باشد.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: من از تمام هواداران درخواست می‌کنم که بعد از تهیه بلیت الکترونیکی، هنگام ورود به استادیوم حتما کارت ملی یا پرینت بلیت یا بارکد بلیت خود را که در موبایل ذخیره کردند همراه داشته باشند تا مشکلی برای ورود به استادیوم نداشته باشند. ضمن این که با تصمیم نیروی انتظامی و مسئولان ورزش، قرار بر این شد تا بازرسی بدنی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از عبور از گیت انجام شود.

انتظارخیر در پایان با بیان این که هواداران برای خرید بلیت تنها باید از سامانه https://www.pin۹۰.ir استفاده کنند، اظهار کرد: مدت زمان فرآیند خرید بلیت ۱۵ دقیقه است و هر متقاضی باید در این مدت، فرآیند خرید بلیتش را تکمیل کند.

منبع: ایسنا

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بانوان را به تمرین پرسپولیس راه ندادند؟

تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران برگزار شد اما بانوان را به ورزشگاه کاظمی راه ندادند.

طرفداری | پرسپولیس امروز در حضور هواداران تمرین می کند اما این تمرین حواشی به همراه داشت.

باشگاه پرسپولیس در رسانه رسمی خود خبر از تمرین امروز غروب این تیم با حضور آزاد هواداران داد. همین اطلاع رسانی موجب شد عده ای هوادار مشتاق برای تماشای تمرین پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی بروند تا تجربه دیدن تمرین تیم شان در سال جدید را داشته باشند.

اما پیش از شروع تمرین، از ورود بانوان هوادار پرسپولیس به ورزشگاه ممانعت به عمل آمد که افشین پیروانی در این باره گفت:

حراست باشگاه پرسپولیس اجازه ورود هواداران زن به تمرین را نداد.

پس از اینکه حراست اجازه ورود بانوان را به تمرین نداد، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با حراست باشگاه تماس گرفتند که اجازه ورود بانوان را بگیرند که موفق به گرفتن این مجوز نشدند.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چرا بانوان را به تمرین پرسپولیس راه ندادند؟
  • تماشای بازی حساس لیگ برتر در تبریز رایگان شد
  • بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان آغاز شد
  • تماشای بازی حساس لیگ برتر رایگان شد
  • آغاز بلیت‌فروشی دیدار تراکتور و سپاهان
  • حرکت هوشمندانه باشگاه تراکتور؛ بلیت بازی مقابل سپاهان رایگان شد
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما