Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم در یکی از دربی‌ها با نتیجه یک بر صفر عقب بودیم که در نهایت ۲ بر یک پیروز شدیم که بهترین خاطره‌ام از دربی بوده است. تاریخ انتشار: 13:53 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۵۷۶

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا خاطره‌ای از رویارویی با استقلال با پیراهن پرسپولیس دارد یا خیر، اظهار داشت: زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم در یکی از دربی‌ها با نتیجه یک بر صفر عقب بودیم که در نهایت ۲ بر یک پیروز شدیم که بهترین خاطره‌ام از دربی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این یک بار هم ۳ بر صفر برابر استقلال پیروز شدیم که جزو خاطرات خوبم از این بازی‌ها بود.

وی ادامه داد: بازی‌هایی که در دربی پیروز شدیم بهترین خاطره‌ام از دربی پایتخت است و شکست‌ها جزو خاطرات بدم است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا توصیه‌ای به تیم‌ها قبل از دربی سرخابی‌ها نمی‌کردند، گفت: نه این موضوعات حرف و حدیث است و صحت ندارد. هر تیمی دوست دارد که بازی دربی را پیروز شود و اگردربی‌ها مساوی می‌شود به علت ارائه بازی محتاطانه از سوی دو تیم است.

درخشان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی پایتخت گفت: به نظرم دربی با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید درخشان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود

برد 3-0 پرسپولیس برابر تیم نفت آبادان، بهترین برد این تیم در لیگ بیست و سوم بود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر یک بار 4-2 برابر فولاد خوزستان و یک بار با نتیجه 3-1 برابر تیم پیکان برنده شده بود که این دو برد، بهترین بردهای پرسپولیس بود.

پرسپولیس برابر تیم نفت آبادان (که برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول تلاش می کند) در خانه حریف بهترین برد خود را به دست آورد. حالا قرمزپوشان در بهترین شرایط روحی و روانی، مسابقات لیگ برتر را ادامه خواهند داد.

پرسپولیس با برتری برابر تیم نفت آبادان و با کسب بهترین بردش به امتیاز 52 رسید و این فرصت را دارد که بهترین عملکرد تاریخش را در لیگ برتر داشته باشد. 52 امتیازی شدن تیم پرسپولیس در حالی رخ داده که این تیم در دور رفت مسابقات لیگ برتر در 15 بازی 30 امتیاز گرفته بود و حالا در 9 بازی نیم فصل دوم، 22 امتیاز گرفته که آماری بسیار بهتر از نیم فصل اول است. این در حالی است که آن ها در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 7 برد و یک مساوی به دست آورده اند که آماری قابل توجه و شایسته برای این تیم به شمار می رود. پرسپولیس هر 3 بازی اش در سال 1403 را با برتری برابر رقبا به پایان رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • علی اصغر حسن زاده: باشخصیت بودیم و به پیروزی رسیدیم