Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار برنامه در طول هفته دفاع مقدس در رده‌های بسیج و ستاد سپاه، نواحی، حوزه‌ها، کانون‌ها و اقشار مختلف بسیج در استان اجرا می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ حمیدرضا برات‌زاده ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته بیان پایمردی‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت ایستادگی، مروت، ایثار و شوق به شهادت در رزمندگان اسلام بود افزود: دوران دفاع مقدس درخشان‌ترین دوران انقلاب اسلامی است و علت ایستادگی ما در 8 سال دفاع مقدس در برابر همه قلدران عالم با همه تجهیزات و امکانات، توکل و اعتماد به خداوند متعال و اعتماد به توانمندی‌های درونی و روی پای خود ایستادن بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ولایت مداری در دوران دفاع مقدس در اوج بود بیان کرد: آنگاه که رزمندگان برای شادی دل امام سخت‌ترین مسیرها را انتخاب و دشوارترین عملیات‌ها را انجام دادند، ولایت مداری به معنای واقعی کلمه در دوران دفاع مقدس موج می‌زد.

56 درصد مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد اجرا شد   70 پروژه عمرانی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی به اتمام رسید   امام جمعه موقت سمنان: اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور کشور از مشکلات اقتصادی است‌

برات‌زاده با بیان اینکه آنچه در دفاع مقدس به وجود آمد همه ریشه در عاشورا، محرم و صفر داشت و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی درس‌های عاشورا را معنا کردند تصریح کرد: امروز در ادامه دوران دفاع مقدس اگر بناست این عزت و سربلندی تداوم داشته باشد و آن مسیر را ادامه دهیم باید بر توان داخلی تکیه داشت و گوش به فرمان ولایت داشته باشیم تا بر دشمنان در هر سطحی پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دستاوردهای زیادی داشته است خاطرنشان کرد: امسال ایام هفته دفاع مقدس و ماه محرم همزمان هستند و وجوه مشترکی بین این دو حادثه عمیق وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است و سخنرانی فرماندهان بسیج و سپاه در نماز جمعه و بیان دستاوردها و تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس از جمله اقدامات این هفته است.

برگزاری رژه نیروهای مسلح در بیرجند 

برات‌زاده دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: نماد اصلی 31 شهریور مشابه هرساله رژه نیروهای مسلح است که این امر امسال در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال مسئولیت برگزاری رژه نیروهای مسلح بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است افزود: مکان رژه از بلوار پیامبر اعظم(ص) میدان نماز (آدینه) به سمت شهدای عبادی خواهد بود و سخنران محوری این مراسم نیز سردار سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای 39 عنوان برنامه در رده‌های مختلف در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار 800 برنامه در طول هفته دفاع مقدس در رده‌های بسیج و ستاد سپاه، نواحی، حوزه‌ها، کانون‌ها و اقشار مختلف بسیج اجرایی خواهد شد.

برات‌زاده برگزاری صبحگاه‌های مشترک نیروهای مسلح، تداوم گشت‌های رضویون، برگزاری تورهای ایست و بازرسی، فراخوان گردان‌های بسیج، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، تجلیل از اولیای ایثارگر و جانباز، تجلیل از سربازان نمونه رده‌های سپاه در سطح استان، اعزام راویان به مدارس و بیان خاطرات 8 سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و یادآور شد: در این راستا 82 کارگاه با اعتباری بالغ بر 980 میلیون تومان از محل اعتبارات بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی به صورت همزمان افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: این کارگاه‌ها در قالب 15 عنوان است که در این راستا 16 طرح به صورت همزمان که از این تعداد 10 کارگاه حوله بافی و چرم دوزی، 4 کارگاه گوهرتراشی و 2 کارگاه گلیم بافی به صورت نمادین در روستای علی آباد لوله افتتاح خواهد شد.

اعزام 22 گروه جهادی و تیم پزشکی به مناطق محروم خراسان جنوبی

برات‌زاده از افتتاح پایگاه‌های مقاومت و رده‌های بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: اعزام 22 گروه جهادی و تیم پزشکی در قالب 285 نفر به مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی از برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی، گام‌های استوار و بازسازی عملیات والفجر 3 در یکم مهرماه به مدت یک هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 20 غرفه مربوط به بسیج و سپاه، 12 غرفه مربوط به بسیج سازندگی و 3 غرفه مربوط به رده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان، 3 غرفه مربوط به رده‌های ناجا در استان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در این نمایشگاه ماکت عملیات والفجر 3 و بازسازی عملیات والفجر3 هرشب به صورت نمایش تاکتیکی، عملیاتی و فرهنگی به اجرا در خواهد آمد افزود: مکان این نمایشگاه منطقه عمومی بیدخت است. 

برات‌زاده برگزاری نشست‌های روشنگری، یادواره شهدا در همه شهرستان‌های استان، سازماندهی حلقه‌های صالحین، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی با محوریت حلقه‌های صالحین، برپایی میقات الصالحین، حضور بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست.

برگزاری همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس در بیرجند

وی از برگزاری همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس با عنوان لشکر فرشتگان همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش ساعت 8 صبح در محل حسینیه جماران شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد شهادت و تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس در استان خبر داد و یادآور شد: برگزاری میز خدمت، اجرای رزمایش طرح بسیج همگام با کشاورز، برگزاری شیفت ایثار برای کارخانه جات، برگزاری یک کاسه برای یک دانش آموز، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات کتاب خوانی با موضوع دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه المان با موضوع دفاع مقدس در برخی شهرستان ها از دیگر اقدامات هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/  ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد