Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم ارشدی سخنگوی پیشین امور زنان نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارسال لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت از سوی قوه قضاییه به دولت، اظهار کرد: ورود قوه قضاییه به مقوله صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت، یک اولویت اصلی و اجتناب‌ناپذیر برای تعالی بنیان خانواده و شخصیت بانوان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قوه قضاییه گرچه در گذشته هم نسبت به مقوله حفظ کرامت بانوان کشور لایحه‌هایی را تهیه کرده بود، اما در همان زمان‌ها هم به نظر می‌رسید که آن اقدامات کافی نباشند، گفت: لایحه اخیر صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت، آنقدر جامع است که آن خلا‌های پیشین را پر کرده است.

سخنگوی پیشین امور زنان نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه صیانت، کرامت و امنیت بانوان در برابر خشونت زمانی که برگرفته از اصول مبین دین اسلام باشد، با «تعالی بنیان خانواده» رابطه‌ای مستقیم دارد، گفت: ما می‌توانیم در زمینه تکریم بنیان خانواده الگویی برای سایر کشور‌های مسلمان باشیم.

ارشدی در پایان گفت: ورود قوه قضاییه به زمینه صیانت، کرامت و امنیت بانوان در برابر خشونت، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ناتو برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، یک منبع آگاه در بروکسل گفت است که کشورهای عضو ناتو به منظور تامین تسلیحات جدید، برای اوکراین شرط گذاشته‌اند.

این منبع آگاه گفته که شرط ناتو برای تخصیص این کمک، تصویب یک لایحه سختگیرانه در اوکراین است!

وی دراین‌باره گفت: تصویب لایحه به شدت سختگیرانه بسیج عمومی در اوکراین، شرط کشورهای ناتو برای تامین تسلیحات جدید است.

این دیپلمات ارشد اروپایی که به شرط حفظ هویت حاضر به گفت‌وگو شده است، افزود: تامین سلاح جدید تنها زمانی معقول و منطقی است که شمار قابل توجهی نیروی نظامی در عملیات‌های تدافعی یا تهاجی، قادر به استفاده از این تسلیحات باشند. همچنین تامین سلاح زمانی منطقی است که نیروهای کشته یا زخمی‌شده، بلافاصله جایگزین شوند و برای این کار، باید به طور خودجوش سربازان جدید به ارتش فراخوانده شوند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که مجلس نمایندگان آمریکا نیز، دیروز سرانجام بعد از وقفه چندین ماهه‌، لایحه بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری شامل کمک ۶۰ میلیاردی برای اوکراین را تصویب کرد. با توجه به استدلال ناتو و شرطی که در ازای تامین تسلیحات برای اوکراین گذاشته است، انتظار می‌رود که طی روزهای آتی، پیش‌شرط واشنگتن برای کی‌یف نیز رونمایی شود!

کد خبر 6084371

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • شرط ناتو برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف!
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین