Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:21:57 GMT

بیش از ۲ هزار ماموریت فوریت پزشکی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۵۹۲

بیش از ۲ هزار ماموریت فوریت پزشکی در مهاباد

حسین پور مسئول فوریت پزشکی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تکنسین‌های پزشکی در طول شش ماهه اول سال ۲ هزار و ۱۲۲ ماموریت انجام دادند که از این تعداد  ۱ هزار و ۴۹۱ ماموریت شهری، ۶۳۱ ماموریت جاده‌ای و ۵۸۲ تصادفی بوده است.

او با بیان اینکه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مهاباد دارای هفت پایگاه، شامل ۲ پایگاه شهری و پنج پایگاه جاده‌ای است افزود: پایگاه‌های جاده‌ای شامل مراکز عبدالله کرده، کیتکه، برهان، ترشکان و دریاس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه مرکز فوریت پزشکی مهاباد قطب جنوب غرب استان به شمار می‌رود اضافه کرد: این پایگاه‌ها در مجموع دارای هشت دستگاه آمبولانس تجهیز شده به انواع امکانات پزشکی هستند.

او ادامه داد: به طور میانگین روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ مورد تماس با واحد فوریت‌های پزشکی این شهرستان ثبت می شود.

انتهای پیام/ س خ

فوریت‌های پزشکی بیش از ۲ هزار ماموریت انجام دادند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت