Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@00:03:47 GMT

بازگشت پرونده تراکتور به کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۶۵۳

بازگشت پرونده تراکتور به کمیته انضباطی

به گزارش وانانیوز،  کمیته انضباطی به دلیل تخلفات صورت گرفته در این بازی از سوی تماشاگران تراکتور این باشگاه را ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرد که در صورت تایید این رای از سوی کمیته استیناف محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران این تیم در گذشته که به حالت تعلیق درآمده بود اجراء می‌شد. کمیته استیناف در بررسی این پرونده محتویات آن را برای صدور رای نهایی کافی ندانست و خواستار رفع نواقص پرونده از سوی کمیته انضباطی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب فعلا نه جریمه ۳۰ میلیون تومانی تراکتور اجرایی می‌شود و نه محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران این تیم. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌ها با توجه به انشای رای صادره از سوی کمیته انضباطی تصور می‌کردند تراکتور در اولین بازی خانگی میبایست بازی اش را بدون حضور تماشاگر برگزار کند.
مدیر عامل باشگاه تراکتور، اما دیروز در این باره گفته بود با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هم چنین کمیته انضباطی دراین باره صحبت کرده و مستنداتی ارایه داده که تماشاگران تیم تراکتور در بازی با پرسپولیس نظم و انضباط را رعایت کردند.

منبع: وانا

کلیدواژه: کمیته انضباطی پرسپولیس لیگ برتر ایران تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر

آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. گل اول این بازی را دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند و تصاویر منتشر شده از خوشحالی بعد گل او حسابی جنجال ساز شد. پس از این اتفاق اسماعیلی فر به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد جریمه‌ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • جریمه کاپیتان استقلال/سیدحسین حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند