Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@03:09:03 GMT

مدیرکل اوقاف استان زنجان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۶۵۶

مدیرکل اوقاف استان زنجان معرفی شد

به گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، امروز، 27 شهریورماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: وقف آثار و برکات زیادی در نقاط مختلف داشته است و درخواست داریم هدایت امور وقف به نیاز‌های امروز جامعه به‌ویژه در بخش‌هایی که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته، در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام جعفر جنتی تقدیر و حجت‌الاسلام مختار کرمی در سمت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان معرفی شد. کرمی پیش از این مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان اوقاف و امور خیریه تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حوادث ناشی از کار در استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: استان در نیمه بهمن ماه تعهد اشتغال خود را محقق کرده است. 

طیب جعفری امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ماه) در جلسه شورای اداره استان با اشاره به سرعت روند رسیدگی به پرونده‌های کارگری، اظهار کرد: حوادث ناشی از کار کاهش ۳۴ درصدی داشته است و همچنین برای ۲۲ تعاونی اتفاق خوبی افتاده و تعیین تکلیف شده‌اند. 

در ادامه جلسه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور ۲۷ دستگاه و ۱۲ کمیته، گفت: براساس مراجع رسمی، استان زنجان جزو ۴ استان برتر کشور در افزایش میزان اقامت بوده است. 

سعید صفوی با اشاره به اینکه طی حدود ۲ سال گذشته بیشترین اعتبارات مرمتی در مقایسه با سال‌های گذشته را اخذ کرده‌ایم، افزود: تلاش شده است آمار کارهای مرمتی افزایش یابد. کف‌سازی بازار زنجان و نیز بازسازی زائرسراهای بقعه قیدار نبی (ع) در شهرستان خدابنده از جمله اقدامات مذکور بوده است. 

وی با اشاره به ثبت معبد داش‌کسن به عنوان دومین پایگاه ملی میراث استان و ثبت ۲۴ رویداد گردشگری، بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری ورود کرده‌ایم و ۳ سرمایه‌گذار تمایل خود را برای حضور در طرح‌ها اعلام کرده‌اند. در راستای هتل‌سازی که حائز اهمیت است نیز اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. 

صفوی با اشاره به صدور یا تمدید ۳ هزار پروانه صنایع‌دستی و رشد حائز توجه تسهیلات صنایع دستی، ادامه داد: در شاخص بازاریابی در کشور رتبه سوم کسب شد. در رابطه با سفرهای نوروزی نیز با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان به عنوان یک عید ثبت شده، پویش شهر ما روزه ‌دار است را آغاز کرده‌ایم و با رعایت شئونات ماه رمضان به مسافران به نحوه احسن خدمات ارائه می‌دهیم. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان  نیز در این جلسه گفت: مهم‌ترین میراث استان زنجان غیرت، عفت و همیت زنجانی‌ها است، نگذاریم کشف حجاب در این شهر عادی‌سازی شود. 

حجت‌الاسلام سجاد ناصر با اشاره به جدی گرفتن بحث عفاف و حجاب در مدارس و به ویژه در ادارات، افزود: همه درباره بحث امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت داشته باشند. این مقوله اگرچه هزینه دارد چرا که الگوی ما امام حسین (ع) است. 

همچنین عباس بابایی مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین مانور دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در سال‌جاری، گفت: آمادگی لازم در راستای خدمات رسانی  به‌خصوص در ایام نوروز داریم.  

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان نیز گفت: دستگاه‌های خودپرداز در روزهای آخر و تعطیلات عید مشکل نقدیندگی ندارند. 

عبدالرضا خاتمی با اشاره به فعالیت ۱۰۰۰ دستگاه ای‌تی‌ام در استان، بازدید از خزانه‌ها و برنامه‌ریزی در راستای اکیپ های پول رسانی را حائز اهمیت دانست و افزود: اکیپ‌هایی از دستگاه‌های ای‌تی ام به طور مداوم بازرسی و نظارت خواهند داشت و ۴۰ شعبه بانک در تعطیلات نوروز جهت ارائه خدمات رسانی هماهنگ کرده‌ایم. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به طرح نظارت بر بازار شب عید نوروز و ماه مبارک رمضان در استان زنجان گفت: این طرح از روز شنبه پنجم اسفند آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان ادامه خواهد داشت. 

رضا مظفری با اشاره به وظیفه ذاتی این دستگاه در راستای رسیدگی  به پرونده‌های معرفی شده از دستگاه‌های متولی از بازار و قاچاق، بیان کرد: همکاران ما در نمایشگاه بهاره حضور داشتند اکنون نیز در اتاق اصناف اکیپی مستقر هستند که شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری شکایات خود را نیز اعلام دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هزار و ۷۰۰ بیمار کلیوی با کمک خیرین از چرخه دیالیز خارج شدند
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • درآمد ۱۲ میلیارد تومانی اوقاف مازندران از ۵۳ باغ موقوفی
  • ثبت ۱۷ وقف جدید در استان فارس
  • ۵۵ رشته صنایع دستی در زنجان فعال است
  • کاهش حوادث ناشی از کار در استان زنجان
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه
  • حدود هزار امامزاده میزبان محفل قرآنی
  • مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه با حضور ۲میلیون زایر برگزار می شود
  • نشست خبری سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه