Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۲۹ شهریور ساعت هفت و نیم صبح از میدان پاستور به سمت دانشگاه جنگ برگزار خواهد شد.

به گزارش امتداد ،در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید از سوی اداره تربیت بدنی منطقه۱۱ همایش پیاده روی با حضور خانواده ها و علاقمندان برگزار خواهد شد.

اجرای برنامه های استیج ، مسابقات ورزشی و بازدید رایگان شهروندان از موزه تاریخی تیمورتاش از جمله برنامه های این همایش است که همزمان از برنامه “صبح و نشاط ” شبکه سه سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی برگزار کردن جشنواره شهر رمضان ما را به پارک لاله رساند/برای همه اعضای خانواده برنامه داریم

رسول آذرسرا با تشریح کامل برنامه‌های جشنواره شهر رمضان تهران در پارک لاله در مورد انتخاب محل برگزاری این رویداد گفت:برای ما مقدور بود که جشنواره در برج میلاد و یا تپه‌های عباس آباد برگزار شود و امکانات هم بیشتر بود و باتوجه به اینکه رویداد آنجا اتفاق افتاده بوده است، تجربه برگزاری چنین جلساتی در آن مکان‌ها راحت‌تر است. اما ما علاقه‌مند بودیم که در درون مردم باشیم و انتخابی کردیم که در مرکز شهر قرار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری «جشن شهر رمضان» در روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه با حضور رسول آذرسرا دبیر جشنواره مردمی آرمان، ماجد بازرگان تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «کافه بازی»، حسین عطار تهیه‌کننده برنامه جشن شهر رمضان و تعدادی از عوامل این رویداد، برگزار شد.

در ابتدای این نشست رسول آذرسرا، دبیر جشنواره مردمی آرمان ضمن خوش‌آمدگویی، طی سخنانی اظهار داشت: برای ما مقدور بود که جشنواره در برج میلاد و یا تپه‌های عباس آباد برگزار شود و امکانات هم بیشتر بود و باتوجه به اینکه رویداد آنجا اتفاق افتاده بوده است، تجربه برگزاری چنین جلساتی در آن مکان‌ها راحت‌تر است. اما ما علاقه‌مند بودیم که در درون مردم باشیم و انتخابی کردیم که در مرکز شهر قرار داشته باشیم.

وی افزود: طراحی ما این بود که رویدادی را باتوجه به تقارن ۲ بهار طبیعت و قرآن اجرا کنیم و این دو بهار را با نام بهار ایران تبدیل کردیم به «شهر رمضان». در کشور‌های همسایه شاهد این هستیم که هرساله رمضان با نشاط و فرحی در میان مسلمانان برگزار می‌شود و ما غالبا از این جنس فعالیت‌ها فاصله داریم و تلاش کردیم این فاصله را کم‌تر کنیم. خود اتفاق تقارن ۲ بهار باعث شده است که ما یک مقدار نزدیک‌تر شویم.

آذرسرا ادامه داد: شهر رمضان از ابتدای ماه مبارک و تا انتهای آن و عید سعید فطر برقرار خواهد بود. جشنواره مردمی آرمان به عنوان متولی این کار، این رویداد را رقم می‌زند. ما سعی کردیم رویداد-جشنواره‌هایی را در گوشه گوشه پارک ایجاد کنیم و از لحلظ شکلی نیز همه صنوف و همه سنین را در آن شاهد باشم.

وی خاطرنشان کرد: بنظرم یکی از حلقه‌های مفقوده‌ای که تاکنون در مجموعه اتفاقاتی که در مجموعه شهرداری رخ می‌دهد، فقدان رسانه بوده است. ما سعی کردیم رسانه را به پیوست مجموعه‌هایمان اضافه کنیم و هر اتفاق و رویدادی را که در شهر رمضان به وقوع می‌پیوندد، حتما چنین پیوستی را دارا باشد.

دبیر جشنواره مردمی آرمان ضمن اشاره به برنامه رادیویی این رویداد گفت: ما رادیو‌ای را طراحی کردیم که رادیو ووکال است و نهایتا ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ رادیو ایران در اینجا حضور دارد و نام برنامه نیز همین عنوان «شهر رمضان» است. دو پویش نیز در درون برنامه در حال وقوع است. یکی از آن همین موج آرمان است و دیگری نیز «با من حرف بزن» است که در این مجموعه رادیویی انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی کردیم در نهایت برگزیدگان همه جشنواره‌هایمان را در شب عید سعید فطر معرفی کنیم.

آذرسرا در پایان بیان کرد: برای حوزه کودک ما سه-چهار جشنواره طراحی کرده‌ایم و حضور شبکه کودک را به عنوان یک شبکه‌ای که بتواند برنامه‌های مارا پوشش دهد را داریم. در این حوزه، انتخاب عروسک «مل‌مل» و حضور آن در مجموعه شهر رمضان و حضور حداکثر بچه‌های آن گروه سنی اتفاق افتاد. چند روزی است که این عروسک اینجا حضور دارد و در قالب بخش «مادر و کودک» به اجرای برنامه می‌پردازد.

در ادامه این نشست ماجد بازرگان، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «کافه بازی» توضیح داد: ارتباط مردم با ما به دو صورت خواهد بود. یکی حضوری است. بازی ویدیویی، مقوله جذابی است و هرکسی که از کنار محل برگزاری این بازی‌ها در جشنواره که می‌گذرد، قطعا سری هم به داخل می‌زند و با این مواجه می‌شود که برای مثال دو هنرمند داخل هستند و یا اینکه مجری برنامه، آقای عبدالله روا است و به همین دلیل جذب می‌شود.

وی ادامه داد: همینطور راه دیگر ارتباط با ما دو سایت است. یکی سایت جشنواره که می‌توانند در آن ثبت نام کنند. اکنون یک لیگ در حال برگزاری است. ۱۴ فروردین هم قرار است لیگ بعدی برگزار شود. علاقه مندان می‌توانند یا در سایت جشنواره و یا سایت انجمن بازی‌های ویدیویی برای لیگ بعدی ثبت نام کنند.

بازرگان در پایان ضمن اشاره به حضور برخی از چهره‌ها در برنامه «کافه بازی» از آن‌ها نام برد: چهره‌هایی که در این بازی‌ها حضور دارند شامل آقای پورعلی گنجی، نیما شاهرخ‌شاهی، علیرام نورایی، امین زندگانی، شهاب عباسی، جواد خواجوی، یوسف کرمی، امیرمحمد متقیان هستند. ما بیشتر سراغ کسانی رفتیم که سررشته‌ای در فوتبال یا زمینه‌های طنز داشته باشند.

حسین عطار، تهیه‌کننده برنامه «جشن شهر رمضان» سخنران بعدی این نشست بود و اشاره کرد: یک جُنگ شبانه بعد از افطاری با اجرای آقای سید مرتضی حسینی و خانم فریبا باقری داریم. ما همچنین دو کار استندآپ داریم که دوستان هنرمند تئاتری آن را انجام می‌دهند و یک قصه نمایشی داریم که آقای داوود منفرد و آقای محمد خواجوی آن را انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر هرشب که این برنامه پیش می‌رود، هم استقابل بیشتر می‌شود و هم بازخوردهای بهتری به ما می‌رسد و از دیشب نیز صفحه این برنامه در فضای مجازی راه اندازی شده است.

 

دیگر خبرها

  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • مردمی برگزار کردن جشنواره شهر رمضان ما را به پارک لاله رساند/برای همه اعضای خانواده برنامه داریم
  • افتتاحیه برنامه‌های شاد راه نور در یزد
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف حاکمیت شرکتی در بانک ملی ایران
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • کودکان سفیران فرهنگ ترافیک در خانواده ها می شوند
  • آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور
  • «هر هفته با یک منطقه» | این هفته با منطقه ۵ اصفهان
  • واگذاری اراضی دانشگاه صنعتی اصفهان و ضربه‌ای بزرگ به آینده این دانشگاه!