Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :۳۰ هزار مترمربع رنگ آمیزی پوششی دیوارهای مدارس منطقه در طرح استقبال از مهر و در آستانه بازگشایی مدارس اجرا شد.

به گزارش امتداد ، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: این اقدام به همت اداره زیباسازی و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و افزود: اکران تبلیغات محیطی، اجرای عملیات رنگ پوششی، پاکسازی و حذف زوائد از دیوار و جداره ورودی و مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس به منظور کاهش خطرات احتمالی از جمله این اقدامات است.

کریمی پور با اشاره به اینکه ۳۳ مدرسه با اجرای رنگ پوششی در ورودی و معابر منتهی به مدارس برای حضور دانش آموزان آماده شده است، افزود: در این راستا یک مدرسه در ناحیه یک، ۳ مدرسه در ناحیه دو، ۶ مدرسه در ناحیه سه، ۹ مدرسه در ناحیه چهار، ۳ مدرسه در ناحیه پنج، ۲ مدرسه در ناحیه شش و ۹ مدرسه در ناحیه هشت نونوار شد.

شایان ذکر است؛ محمدی شهردار منطقه در دهه پایانی شهریور به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و شهرداران نواحی از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید کرده و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم ترافیکی به منظور تردد روان و انجام امور مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر می کند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ۹ اصفهان به استقبال بهار می‌رود

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه با ایجاد نمایی زیبا در هویت‌بخشی و فضاسازی محیط‌های شهری تلاش می‌کند تا بهاری متفاوت و بانشاط را برای مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی رقم بزند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی فرصت مناسبی برای ارائه فرهنگ میهمان‌نوازی شهروندان دیار نصف جهان است، اظهار کرد: این منطقه با ایجاد نمایی زیبا در هویت‌بخشی و فضاسازی محیط‌های شهری تلاش می‌کند تا بهاری متفاوت و بانشاط را برای مسافران و شهروندان رقم بزند.

وی با بیان اینکه صدای پای بهار باید با هنر مدیریت شهری در هر کوی و برزن شنیده شود، افزود: رنگ‌آمیزی ۷۵ هزار متر جداول خیابان‌های سطح منطقه، ۳۰۰۰ پایه چراغ برق، وسایل حرکت درمانی، نیمکت‌های پارکی، وسایل بازی و نمازخانه‌ها با ۷۰۰۰ تن رنگ و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت زیباسازی فضای بصری این منطقه در راستای استقبال از بهار تاکید کرد: نورپردازی خیابان آتشگاه مقابل بناهای تاریخی منارجنبان و کوه آتشگاه، میدان سقاخانه و مقبره ابودردا در خیابان میرزا طاهر انجام شده است.

قاضی‌عسگر گفت: خرید و جانمایی پرچم‌های مناسبتی جدید، آذین‌بندی ریسه‌های نوری و تعمیر و بازسازی المان‌های نورپردازی به‌منظور زیباسازی منظره شهری در این منطقه برای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز سال آینده انجام شده است.

وی ادامه داد: در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت، بازنویسی و رنگ‌آمیزی تابلوهای بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و مکان‌های گردشگری، اصلاح، ترمیم و تعویض تابلوهای شهری معابر در صورت نیاز، تکمیل و رفع نواقص تابلوهای نام‌گذاری و شماره‌گذاری معابر انجام شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: زیرسازی، آماده‌سازی و رنگ‌آمیزی ۲۵ آب‌نما به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع در سطح این منطقه، اسیدشویی و رسوب‌زدایی لوله‌ها، شست‌وشو و بهینه‌سازی سرویس‌های بهداشتی و راه‌اندازی آب‌نمای خیابان میرزا طاهر در راستای استقبال از بهار طبیعت انجام شده است.

قاضی‌عسگر گفت: رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز در بوستان‌ها، حفر ۲۵ چاه ارت برای مکان‌های پرخطر با احتمال برق‌گرفتگی بالا و رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک‌ها، میادین و پل‌ها از اقدامات انجام شده در سطح این منطقه در راستای استقبال از نوروز است.

کد خبر 737211

دیگر خبرها

  • منطقه ۱۵ اصفهان به استقبال بهار ۱۴۰۳ می‌رود
  • اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه ۱۶
  • منطقه ۹ اصفهان به استقبال بهار می‌رود
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شده است
  • منطقه ۴ اصفهان آماده استقبال از بهار/جانمایی ۱۴۷ فلاورباکس و ۳ مرکز صرف غذای مسافران نوروز
  • منطقه ۴ اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی/جانمایی ۱۴۷ فلاورباکس در منطقه
  • ترافیک و سد معبر مشکل اصلی محله مجیدیه منطقه ۸/ لزوم اجرای کامل طرح جدید جمع آوری پسماند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • رنگ‌آمیزی ۸۹ هزار متر از جداول معابر منطقه ۱۲ اصفهان در آستانه بهار ۱۴۰۳