Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :۳۰ هزار مترمربع رنگ آمیزی پوششی دیوارهای مدارس منطقه در طرح استقبال از مهر و در آستانه بازگشایی مدارس اجرا شد.

به گزارش امتداد ، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: این اقدام به همت اداره زیباسازی و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و افزود: اکران تبلیغات محیطی، اجرای عملیات رنگ پوششی، پاکسازی و حذف زوائد از دیوار و جداره ورودی و مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس به منظور کاهش خطرات احتمالی از جمله این اقدامات است.

کریمی پور با اشاره به اینکه ۳۳ مدرسه با اجرای رنگ پوششی در ورودی و معابر منتهی به مدارس برای حضور دانش آموزان آماده شده است، افزود: در این راستا یک مدرسه در ناحیه یک، ۳ مدرسه در ناحیه دو، ۶ مدرسه در ناحیه سه، ۹ مدرسه در ناحیه چهار، ۳ مدرسه در ناحیه پنج، ۲ مدرسه در ناحیه شش و ۹ مدرسه در ناحیه هشت نونوار شد.

شایان ذکر است؛ محمدی شهردار منطقه در دهه پایانی شهریور به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و شهرداران نواحی از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید کرده و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم ترافیکی به منظور تردد روان و انجام امور مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر می کند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی