Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:40:20 GMT

تمرین تیم ملی فوتوالی زیر نظر مربی گیلانی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۶۶۸

تمرین تیم ملی فوتوالی زیر نظر مربی گیلانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی ورزلدوست، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم ملی فوتوالی ایران، نخستین تمرین خود را در زمین اصلی ورزشگاه راجامانگالا بانکوک انجام داد.

او افزود: تیم ملی فوتوالی با حضور فوتوالی ها، ایمری و پورفرزاد، تمرین پرنشاطی را زیر نظر تطهیری، سرمربی گیلانی تیم ملی پشت سر گذاشتند تا بتوانند در این رقابت‌های جهانی، نتیجه‌ای در شان نام ایران کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برپایی اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی با حضور گلستانی ها در گیلان 

مسئول روابط عمومی ورزش گیلان اظهار داشت: پیش از این قرار بود در این رقابت‌ها از ایران دو تیم حضور داشته باشد که به دلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور ۲ ورزشکار سرباز، این کار انجام نشد.

انتهای پیام/ع

نخستین تمرین تیم ملی فوتوالی زیر نظر مربی گیلانی در بانکوک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم

الگری با نگه داشتن بازیکنان یوونتوس در محل تمرین این تیم و جلوگیری از بازگشت آن ها به خانه‌هایشان، شاگردانش را در متمرکزترین حالت ممکن به مصاف جنوا خواهد فرستاد

طرفداری |‌ در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت‌های سری آ‌ فصل 2023/24، عصر فردا (یکشنبه) دو تیم یوونتوس و جنوا در تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

وضعیت مصدومان

میلیک مصدوم شده و در بازی فردا غایب خواهد بود. وضعیت او را در روزهای آینده ارزیابی خواهیم کرد. خوشبختانه پرین و دی شیلیو به تمرینات بازگشته‌اند و برای بازی فردا در دسترس خواهند بود. مویزه کین نیز آماده بازی است. رابیو هنوز نمی تواند 90 دقیقه کامل بازی کند اما در دسترس بودن او خبر خوبی برای تیم است.

کسب جواز حضور در جام جهانی باشگاه‌ها

جام باشگاه‌های جهان یک ماجراجویی زیبا و یک چالش جدید برای ما خواهد بود. از حضور در این تورنمنت خوشحالیم، این موفقیت نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است.

وضعیت یوونتوس در جدول

نباید به تیم‌های بالاتر و پایین تر نگاه کنیم، بلکه باید فقط روی کار خودمان متمرکز باشیم. باز هم می گویم: عملکرد یوونتوس مقابل آتالانتا با وجود تمامی اشتباهات خوب بود و ما تلاش می کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. در بازی های اخیر هرچند موقعیت های کمی به حریف دادیم اما گل های زیادی دریافت کرده‌ایم. این وضعیت برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. برای رفع کردن این نقطه ضعف باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم.

تمرینات فشرده یوونتوس در یک هفته اخیر 

 در یک هفته اخیر خیلی خوب تمرین کرده‌ایم چرا که از اهمیت این مقطع از فصل به خوبی آگاهیم. تصمیم گرفتیم در فاصله یک روز مانده به بازی، به جای رفتن به خانه‌هایمان در محل تمرین بمانیم. این تصمیم به معنای تنبیه بازیکنان نیست، بلکه نشان دهنده مسئولیت پذیر بودن آن هاست.

کنان ییلدیز

او در هفته‌های اخیر زیاد بازی نکرده‌است اما همه می دانیم که او چه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. باید به او اجازه دهیم در آرامش و به دور از فشار به رشد خود ادامه دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • گزارش تصویری حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی؛ از گفتگو با قلعه نویی تا هدیه گرفتن پیراهن!
  • گیلانی‌ها با بارش باران به استقبال نوروز ۱۴۰۳ می‌روند
  • افزایش پره کشی صیادان گیلانی
  • کفال، بیشترین ماهی صید شده در تور ۴ هزار صیاد گیلانی
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم
  • اسطوره سپاهان در کنار مورایس و شاگردانش (عکس)
  • گیلانی‌ها با هوای بارانی به استقبال بهار ۱۴۰۳ می‌روند