Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره از رقابت ها ۲۶ و ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۸ در رده های سنی نونهالان، امید، نوجوانان و جوانان در شهر کرمانشاه برگزار شد.

او افزود: ۸۸۰ کاراته کای زن از ۱۷ استان کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، گلستان، قزوین، سمنان، مرکزی، کرمان، همدان، یزد و البرز در این رقابت ها حضور داشتند و به مدت ۲ روز در بخش های کاتا و کمیته به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم کاراته زنان سبک شیتوریو شیتوکای استان با ۱۶ ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بود.

علوی عنوان کرد: در بخش کاتا بعثت تقویان در رده سنی جوانان، سونیا نعمتی در رده سنی نوجوانان، یگانه اعتمادنژاد در رده سنی نوجوانان ، نسترن عزیزی در رده سنی امید، لیلا محمدیان در رده سنی امید  و سایا معصومی نژاد نیز در رده سنی نونهالان اول شدند.

او گفت: سونیا نعمتی در رده سنی نوجوانان بخش کمیته، مریم خدادادی در رده سنی جوانان بخش کمیته، زهرا نیکبخت در رده سنی نوجوانان بخش کاتا و مائده نیکبخت نیز در رده سنی نوجوانان بخش کاتا به مقام دوم دست یافتند.

علوی گفت: ام البنین داستان در رده سنی نوجوانان بخش های کاتا و کمیته و فاطمه هادی پور نیز در رده سنی جوانان بخش کاتا رتبه سوم را تصاحب کردند.

او افزود: راضیه رمضانی و خدیجه بیژنی به عنوان مربی تیم کاراته زنان کهگیلویه و بویراحمد را در این رقابت ها همراهی کردند.

علوی افزود: در بخش تیمی این رقابت ها نیز استان های کرمانشاه، لرستان و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

 

انتهای پیام/ط

دریافت ۱۳ نشان تیم کاراته زنان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان