Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی گفت: در سال 96، 30 درصد ورزشکاران سازمان‌یافته این رشته ورزشی را بانوان تشکیل دادند اما این آمار در سال جاری به 70 درصد رسیده‌است.

  به گزارش قدس آنلاین ، سروش پورآزاد در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پروش‌اندام خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش‌و‎جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال 96 تعداد ورزشکاران سازمان یافته 2 هزار و 907 نفر بود که این آمار در سال 97 به دوازده هزار و 109 نفر افزایش یافت، اما هنوز با آمار واقعی فاصله زیادی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در حال حاضر 408 باشگاه دارای مجوز در مشهد وجود دارد و 287 باشگاه برای اخذ مجوز اقدام کرده‌اند.
وی افزود: در سال 96، 30 درصد ورزشکاران را بانوان تشکیل داده بودند، اما در سال 97 این آمار به بیش از نیمی از ورزشکاران استان افزایش یافت. همچنین در نیم‌سال اول سال 98، 10 هزار ورزشکار سازمان یافته داشتیم که 7 هزار نفر آنان را بانوان تشکیل داده‌اند. این آمار نشان می‌دهد بانوان به این رشته ورزشی چه میزان علاقه‌مند شده‌ و در باشگاه‌های خصوصی حضور پیدا کرده‌اند.  رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی ادامه داد: 21 هیات فعال در شهرستان‌ها داریم که روسای هیات 16 شهرستان تاکنون حکم گرفته و مابقی در حال پیگیری است. در نظر داریم در برگزاری مسابقات از سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز استفاده کنیم. پیش از این در سال گذشته این کار در شهرستان قوچان انجام شد. در ادامه سال جاری برای برگزاری مسابقات استانی از شهرستان‌های نیشابور، سبزوار و تربت‌حیدریه امیدواریم بتوانیم استفاده کنیم، چرا که برگزاری مسابقات و یا دوره‌های آموزشی برای هیات‌های شهرستانی درآمدزا خواهدبود. پورآزاد یادآور شد: در سال 97 دو دوره مربی‌گری بدنسازی در بخش آقایان و بانوان، هشت سمینار آموزشی و یک دوره داوری در بخش آقایان و بانوان برگزار شد. 10 دوره مسابقات قهرمانی استان برگزار کردیم که 6 تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند که نتیجه آن کسب دو مقام تیمی در بخش بدنسازی و دو مقام تیمی در بخش مچ‌اندازی برای خراسان رضوی بود. از ابتدای سال جاری نیز چهار سمینار آموزشی و 6 دوره مسابقات قهرمانی استان یک دوره تخصصی مربیگری درجه دو نیز در ادامه سال جاری برگزار خواهیم کرد. منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بدنسازی شروع بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی زائران در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخراسان رضوی، معاون رفاهی و پشتیبانی و دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم میثاق خادمان اسکان نوروزی فرهنگیان مشهد با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان زائران نوروزی در مشهد گفت: ۶۱۰ مدرسه از مجموع این مدارس در مشهد پذیرای زائران خواهند بود.

حسن محمدزاده افزود: ۵۳۰ مدرسه مشهد در قالب ۵ هزار و ۳۸۰ کلاس درس برای اسکان موقت و ۸۰ مدرسه در قالب ۹۲۰ کلاس درس برای اسکان اضطراری زائران در نظر گرفته شده است.

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در ادامه این مراسم گفت: در سال گذشته حدود ۶۵ درصد ظرفیت اسکان مدارس به زائران خانواده آموزش و پرورش و ۳۵ درصد نیز به دیگر زائران اختصاص داده شد.

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • بخش یونسی پیشنهادی برای علاقه‌مندان به کویرنوردی در ایام نوروز + تصاویر
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • انتخاب رئیس هیات بوکس خراسان رضوی
  • هادی چوپان آرنولدکلاسیک انگلستان را هم فتح کرد
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • آمادگی ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی زائران در استان خراسان رضوی
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • بدنسازی و ‌پرورش‌ اندام خوزستان روی ریل پیشرفت قرار دارد
  • ۲ اسطوره دنیای بدنسازی در مسابقات آرنولد کلاسیک بریتانیا + فیلم