Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی؛ گریشام، نویسنده ۶۴ساله آمریکایی است که در رشته حقوق تحصیل کرده است. او پس از اخذ مدرک این رشته از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد. همچنین مدتی نماینده مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال از کار کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال‌هاست به عنوان نویسنده رمان‌های حقوقی پرفروش در آمریکا مطرح است. رمان‌های وی به بسیاری از زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده‌ است و بیشتر کتاب‌هایش به فارسی نیز برگردانده شده ‌است. همچنین از اکثر کتاب‌های وی اقتباس سینمایی صورت گرفته است.

«کامینو آیلند» از تازه‌ترین آثار جان گریشام است که به سرعت پس از انتشار به صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافت. در کامینو آیلند، گریشام در ژانری متفاوت هنرنمایی می‌کند و در داستان بیش از آن که با حقوق و وکالت و دزد و پلیس سر و کار داشته باشیم، سر و کارمان با ادبیات و نویسندگان و خواننده‌های حرفه‌ای کتاب است. همچنین در طول داستان، گریشام ما را به دنیای کتب کمیاب و نسخه‌های خطی و چاپ اول می‌برد که یکی از علاقه‌های شخصی خود اوست.

در کامینو آیلند می‌توانیم در جمع نویسندگان و ناشران بنشینیم و خرده حکایاتی از همینگوی و فیتس جرالد و فاکنر و دیکنز بخوانیم و خیره به اقیانوس مرزهای خاکستری، خودمان را بین سیاهی و سفیدی روزگار ترسیم کنیم و در همان حال ماجرای سرقت دست نوشته‌های فیتس جرالد از کتابخانه دانشگاه پرینسون را دنبال کنیم...

انتشارات علمی رمان «کامینو آیلند» نوشته جان گریشام با ترجمه نفیسه باقرزادگان را با قیمت ۳۵ هزارتومان منتشر کرده است.  

کد خبر 4722162 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات علمی ادبیات آمریکا بازار نشر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب گردشگری ترجمه ادبیات بازار نشر ماه محرم نشر نو تجدید چاپ ادبیات کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس سوریه فرهنگ ایثار و شهادت ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان جست‌وجوی انواع شیرخشک نوزادان در سامانه تیتک

رئیس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو از اضافه شدن امکان جست و جوی شیرخشک معمولی به سایر شیرخشک‌های مصرفی نوزادان در سامانه تیتک خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهادر صیدمحمدیان با اشاره به اینکه تا پیش از این امکان جست‌وجوی انواع شیرخشک‌های رژیمی در سامانه تیتک وجود داشت، اظهار کرد: اخیرا امکان جست و جوی انواع شیرخشک معمولی نوزادان نیز در این سامانه مهیا شده است و افراد با استفاده از آن، براحتی می‌توانند شیرخشک مورد نیاز خود را استعلام و تهیه کنند.

وی در این رابطه تصریح کرد: به منظور سهولت در دسترسی افراد به شیرخشک مصرفی نوزادان، با استفاده از اپلیکیشن تیتک و یا مراجعه به سایت ttac.ir از قسمت نرم افزارهای تلفن همراه، یا با دانلود اپلیکیشن و یا استفاده از نسخه وب، در قسمت کمبود شیرخشک، نام شیرخشک مورد نظر را به صورت لاتین یا فارسی وارد و با مشخص کردن محدوده مدنظر، شیرخشک خود را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • درخشش رمان گوتیک «زن سیاهپوش» در آثار اقتباسی
  • امکان جست‌وجوی انواع شیرخشک نوزادان در سامانه تیتک
  • خاطرات بولتون: نامه مهمی که روحانی به پوتین نوشته بود
  • سرگذشت «مرموزترین کتاب جهان» که هیچ‌کس نمی‌داند دربارۀ چیست (+عکس)
  • انتشار «کتابِ فریدون رهنما» و «آرش شیواتیر»
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی با تحلیل و بررسی کتاب‌ها در کتابخانه‌های اشکذر
  • برگزیدگان جایزه کتاب «پرانتز» معرفی شدند
  • برگزیدگان اولین دوره جایزه کتاب «پرانتز» اعلام شدند
  • چاپ داستان‌های یک‌پزشک در «آواز در دامنه تنهایی»