Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسداله رازانی روز چهارشنبه در دومین همایش کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان اظهار داشت: این سه شاخص شامل تمدید بیمه شدگان، جذب بیمه شده جدید و جذب بیمه شده زیر ۳۰ سال است که کردستان در تمام این سه شاخص موفق به کسب رتبه اول شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تمدید بیمه شدگان سهم ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفری برای این استان در نظر گرفته شده بود اضافه کرد: با جذب ۳۶ هزارو ۱۲۹ نفر در این راستا استان موفق به تحقق ۹۶ درصدی تعهد خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازانی افزود: در شاخص بیمه شده جدید نیز هفت هزارو ۵۰۰ نفر تعهد داشتند که با جذب هشت هزارو ۲۴۶ نفر ۱۱۳ درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه شده زیر ۲۰ سال نیز کردستان عملکرد چشم گیری داشته یادآوردشد: در این حوزه استان ۱۹۰ درصد فعالیت انجام داده است.

وی اضافه کرد: تعداد بیمه شده های کشور در این صندوق یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است که سهم استان کردستان در این آمار ۴۴ هزار نفر است.

رئیس هیات مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور افزود: ۱۰۶ هزار نفر در حال حاضر از خدمات این صندوق بهره‌مند هستند و بیش از ۲ میلیون نفر باید تحت پوشش این صندوق قرار گیرند.

وی با بیان اینکه امید است که استان این مسیر را ادامه دهد گفت: اصلاح قوانین و آیین نامه ها صندوق در دستور کار هیات مدیره جدید این صندوق است و به زودی موارد مورد نیاز به روزرسانی می شوند.

رازانی با بیان اینکه فعالیت و اهداف این صندوق از نظر سازمان ملل شاخص توسعه یافتگی تلقی می‌شود اظهار داشت: با گذشته ۱۴ سال از تاسیس، این صندوق بسیار خوب عمل کرده است.

وی اضافه کرد: این صندوق سازمان بسیار پیچیده ای بوده که مسیر آن در حال اصلاح است.

رازانی با بیان اینکه از اول سال تاکنون برای رسیدن به اهداف این صندوق ۱۴ سفر به استان های مختلف انجام شده گفت: سفر به سایر استان نیز در همین راستا ادامه دارد و بیش از ۳۰ جلسه در سطح کشور تاکنون برگزار شده است.

هم اکنون در کردستان  ۶۳ هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند و از مزایای مستمری بازنشستگی، کارافتادگی و فوت بهره مند می‌شوند که شامل 43 درصد جامعه هدف روستایی است.

این صندوق در سال ۱۳۸۳ تاسیس و به عنوان یک صندوق کاملا دولتی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه دارد.

۷۳۴۹ / ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کنسانتره مس سولفیدی بخش خصوصی با حمایت صندوق بیمه معدنی

کارخانه کنسانتره مس سولفیدی بخش خصوصی در استان کرمان، با حمایت و تسهیلات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، این طرح دارای ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰۰ تن کنسانتره مس سولفیدی است که در رفسنجان واقع شده و بخشی از تسهیلات آن از سوی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی تامین شده است. این نهاد پشتیبان معدنکاران بخش خصوصی، به عنوان زیرمجموعه ایمیدرو فعالیت می‌کند.

میزان تسهیلات اعطایی از سوی صندوق بیمه معدنی ۷۹۸ میلیارد ریال بوده است.

راه اندازی این کارخانه ۵۶ شغل به طور مستقیم و ۱۵۰ شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی کنسانتره مس سولفیدی بخش خصوصی با حمایت صندوق بیمه معدنی
  • پرداخت پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان
  • افزایش پوشش بیمه، خیال کشاورزان را آسوده‌تر می‌کند
  • نسبت‌های پشتیبانی صندوق‌‌های بازنشستگی به زیر یک رسیده است
  • گله کشاورزان گلستانی از بدعهدی‌های صندوق بیمه
  • بازگشت ۹۰درصد هزینه‌های درمانی به بیماران خاص
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند
  • نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۳ تعیین شد
  • ️‌نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سیستان و بلوچستان حائز رتبه ۲ کشور در اجرای تفاهمنامه وزارتخانه‌های کشور و میراث فرهنگی شد