Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@16:49:12 GMT

محموله ۶ میلیاردی قطعات خودرو در جم متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۷۲۵

محموله ۶ میلیاردی قطعات خودرو در جم متوقف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان جم از توقیف یک کامیون حامل قطعات و لوازم خودرو به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد. تاریخ انتشار: 14:26 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۷۷۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "سید علی مهدیان" از توقیف یک کامیون حامل قطعات و لوازم خودرو به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور "جم-شیراز" به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون توقیفی تعداد قابل توجهی انواع قطعات و لوازم خودرو کشف شده، عنوان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به اینکه در همین ارتباط یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده بر ادامه اجرای طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان کالا تاکید و خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی در سال جاری است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان قاچاق پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان