Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:27:56 GMT

استخدام زنانِ تکنسین در اورژانس؛ برای نخستین بار

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۷۳۳

استخدام زنانِ تکنسین در اورژانس؛ برای نخستین بار

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای اواین بار زنان برای تکنسین فوریت‌های پزشکی به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به استخدام سه هزار نفر برای اورژانس کشور اظهار کرد: این افراد هم از طریق آزمون و هم با توجه به سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: برای اولین بار خانم‌ها به مجموعه تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اضافه می‌شوند. پیش از این پرسنل خانم به عنوان تکنسین در اورژانس نداشته‌ایم و تعداد قابل توجهی خانم به مجموعه تکنسین فوریت‌های پزشکی افزوده می‌شوند که قطعا برای خدمت‌رسانی موثر و مفید خواهد بود.

وزیر بهداشت همچنین ادامه داد: دانشکده فوریت‌های پزشکی ویژه تربیت نیروهای چندمنظوره برای فوریت‌های پزشکی کشور از اول مهر را دایر می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: در حاشیه جلسه دولت اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان

محمود شمسی‌پور اظهار داشت: ۸ نفر در خانه دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده بودند که با تلاش تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید

گاز مونوکسیدکربن ۱۰ نفر را مسموم کرد

به گفته وی، از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون یک‌هزار و ۵۰۱ ماموریت توسط تکنسین‌های اورژانس استان انجام شد که از این تعداد ۴۵۲ ماموریت حوادث ترافیکی بود و ۳۵۲ مصدوم به بیمارستان منتقل و ۹۴ مصدوم در محل حادثه درمان شدند.

وی، با شاره به اینکه تصادفات رانندگی ۶ فوتی برجای گذاشته، گفت: یک‌هزار و ۱۶۸ ماموریت غیرترافیکی توسط تکنسین‌های اورژانس انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • ماجرای تلخ خودکشی خانم دکتر؛ وزارت بهداشت اصلا به ایشان کمک نکـرد!