Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@10:21:16 GMT

«ما پیروزیم»؛ شعار امسال هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۷۳۷

«ما پیروزیم»؛ شعار امسال هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، امروز چهارشنبه 27 شهریورماه  در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار کرد: از ماه‌های پیش جلساتی را با روسای کمیته‌ها و نهادهای مختلف و با همکاری استانداری و فرمانداران شهرستان‌ها برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم برنامه‌های خوبی را برای این ایام در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شعار محوری برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس، «ما پیروزیم» نام‌گذاری شده که از طرف ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شده است. در برگزاری برنامه‌های امسال، رویکردی خلاقانه و مبتکرانه در پیش گرفته‌ایم تا هر سال برنامه‌ای متنوع، متفاوت و تاثیرگذار داشته باشیم و برای تبیین نقش مردم و نهادهای پشتیبان در زمان دفاع مقدس بکوشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: ما باید شهدای دفاع مقدس را الگوی کارمان قرار دهیم. درست مانند شهدای مدافع حرم و به خصوص شهید حججی که با اینکه در زمان جنگ و دفاع مقدس هنوز به دنیا نیامده بود و حال و هوای آن دوران را نچشیده بود، با الگو گرفتن از سیره شهدا، خودش نیز الگویی برای دیگران شد.

شیروانیان خاطرنشان کرد: ما باید از همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس استفاده کرده و فضای حماسی آن را در میان مردم بگسترانیم. رهبر معظم انقلاب زمانی فرمودند «مقاومت ملت ما و ملت‌های دیگر نشان داد که هزینه مقاومت کمتر از سازش است». ما باید هدف رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره و مقاومت را تبیین کرده و با شبهه افکنان مقابله کنیم.

وی گفت: امسال بر اساس تقسیم‌بندی‌های میان نیروهای مسلح، رژه دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه آن بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. البته ارگان‌های دیگر مانند ارتش نیز برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده‌اند که انشاءالله با این کارها بتوانیم راه و پیام شهدا را در عمل ادامه دهیم.

شیروانیان تصریح کرد: در این راستا یادواره بزرگی در شهر زواره به یاد سرلشکر شهید گنجی‌زاده برگزار می‌شود که در طی این مراسم مقام سرلشکری ایشان به خانوادشان اهدا خواهد شد. علاوه بر این در شهرستان هرند نیز یادواره‌ای به یاد شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در محل نمایشگاه دفاع مقدس نیز هفت شب برنامه زنده توسط استدیو صدا و سیما ضبط خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اصفهان هفته دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران

ایسنا/قم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم از تمهیدات پیش‌بینی شده برای میزبانی از حضور گسترده مسافران نوروزی و مردم در مراسم شب‌های قدر جمکران خبرداد و گفت: پیکر شهدای گمنام مهمان ویژه این مراسم خواهند بود.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم امروز ۲۹ اسفندماه در گفت‌وگویی خبری، اظهار کرد: با توجه‌ به تقارن شب ۲۱ رمضان شهادت حضرت علی(ع) با شب ۱۳ فروردین و روز طبیعت برنامه ویژه‌ای در مسجد مقدس جمکران با حضور پیکرهای شهدای گمنام پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته در شب ۲۱ رمضان بیش از یک میلیون نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضور داشتند و امسال شاهد هم‌زمانی آخرین روز تعطیلات نوروزی و موج بازگشت زائران و مسافران با شب ۲۱ رمضان و روز شهادت حضرت علی(ع) هستیم که قطعاً جمعیت بیشتر و ویژه‌تری را در این اماکن مقدس شاهد خواهیم بود.

مقیمی گفت: با توجه به حضور جمعیت گسترده در جمکران، پیکر شهدای گمنام میهمان ویژه مراسم شب قدر مسجد جمکران خواهند بود تا مردم بتوانند در این مراسم با شهدا نیز تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران
  • تولید در جهت شعار سال، موفق یا ناموفق/چرا تسهیلات پیش‌برنده نیست؟
  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران