Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه دوباند شدن محورهای بیرجند - قاین - فیض‌آباد - بجستان - فردوس و دیهوک مشترک بین ۲ استان خراسان جنوبی و خراسان رضوی است که امسال از محل این طرح ۵۰ میلیارد تومان به آن داده شده است و در این محورها ۱۰ پیمانکار مشغول به کار هستند. 

وی بیان کرد: این اعتبار بین خراسان جنوبی و خراسان رضوی مشترک بوده که از ۵۰ میلیارد تومان ۳۰ میلیارد تومان مشترک بین ۲ استان است و ۲۰ میلیارد تومان مخصوص خراسان جنوبی بوده که از محل اعتبارات توازن شامل محورهای بیرجند – قاین، فردوس به دیهوک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۴۵ میلیارد تومان از محل مذکور تخصیص پیدا کرده که ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بین ۲ استان در حال توزیع است و ۱۰ پیمانکار از آن سهم می‌برند که ۷۰ درصد آن سهم خراسان جنوبی خواهد بود.
 
وی اظهار داشت: توزیع ۱۷ میلیارد تومان هم بین پیمانکار خراسان جنوبی به‌ زودی شروع می‌شود. 

جعفری مطالبات ۱۰ پیمانکار کل پروژه مشترک بین استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: سهم مطالبات پیمانکاران مشغول در محدوده خراسان جنوبی حدود ۷۰ میلیارد تومان است. 

وی بیان کرد: از ۶۶۰ کیلومتری که در حوزه ۲  استان باید در قالب طرح مشترک دوباند شود، ۳۲۵ کیلومتر در حوزه خراسان جنوبی است. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: از ۳۲۵ کیلومتر در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۰۰ کیلومتر احداث شده که پیش بینی می‌شود تا قبل از فصل سرما ۱۰ کیلومتر از محور بیرجند - قاین زیربار ترافیک برود. 

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور طرح باندهای دوم بزرگراه‌ها را در قالب طرح ۲۰۴۵ اجرا می‌کند و یکی از این طرح‌ها  که با خراسان رضوی مشترک است محور بیرجند - قاین - خضری دشت بیاض - فیض‌آباد -  بجستان - فردوس - دیهوک است.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند وزارت راه و شهرسازی تخصیص اعتبار خراسان جنوبی قاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد غلامی  گفت : در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند. وی گفت : در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم