Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایرنا در این نشست که روز چهارشنبه برگزار شد متولیان مسئول برگزاری این همایش معنوی، مذهبی و فرهنگی  در استان خراسان رضوی  برای اجرای برنامه های زمان برگزاری حماسه اربعین حسینی هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

محسن سهیل طرقبه نماینده سازمان اردویی سپاه امام رضا (ع) در این نشست گفت: برای اسکان موقت زائران خارجی این ایام به ویژه زائران افغانی و پاکستانی در مشهد مقدس هماهنگیهای لازم صورت گرفته است و از آنها با استفاده از امکانات موجود در این ایام در زمان رفت و برگشت به عراق پذیرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم دبیری نماینده اداره فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی نیز خواستار هماهنگی همه اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و عکاسان برای پوشش مناسب این رویداد مذهبی و معنوی شد.

مجتبی محمودی نماینده هلال احمر استان خراسان رضوی نیز گفت: امسال نیز همانند سنوات گذشته نیروهای این نهاد در مرزهای ایران و داخل خاک عراق در دو مرکز درمانی مستقر هستند و برای پوشش ایمنی این رویداد مهم، ۱۵۴ نیروی امدادی از استان خراسان رضوی به کشور عراق اعزام می شوند.

حجت الاسلام یوسف طهماسبی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان خراسان رضوی نیز گفت: امسال با همکاری نهاد جامعه المصطفی هزار و ۲۰۰ مبلغ مذهبی به عراق اعزام می شوند که از این تعداد حدود هزار مبلغ با زبانهایی غیر از زبان فارسی تبلیغ می کنند که می تواند بازخورد فرهنگی بسیار مناسبی در سطح جهان از این واقعه مهم مذهبی و معنوی داشته باشد و ۵۰۰ نفر از مبلغان ایرانی به عنوان نخستین گروه به زودی اعزام می شوند.

علیرضا ابوترابی قائم مقام صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: این نهاد از پیشنهاد سوژه و برنامههای مناسب برای پوشش فاخر مراسم اربعین حسینی از سوی تمام نهادها و ادارهها دست اندرکار استقبال می کند و همانند سالهای گذشته برای ایجاد همگرایی و پوشش مناسب تمام امکانات خود را به کار می گیرد.

۶۰۷۰/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد

استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس گفت: زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد توسط شهرداری فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، یعقوبعلی نظری در نخستین نشست مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهدمقدس که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت مدیریت استان، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت مشهد فراهم شود.

وی افزود: موضع ما در ارتباط با مجموعه شهرداری و شورای شهر موضع حمایت است، چرا که این حمایت ما منتج به خدمت و رضایتمندی مردم و در نتیجه استحکام نظام مردمی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت مسئولانی را که در خط مقدم خدمت هستند، همچنان دنبال خواهیم کرد که حتماً تأثیر خودش را در خدمت‌رسانی به مردم خواهد گذاشت.

نظری با تاکید بر اولویت‌بندی اقدامات و انجام مأموریت‌ها گفت: حتی از یک پروژه یا اقدام به ظاهر کوچک که می‌تواند از کار مردم گره‌گشایی کند، نباید غافل شویم.

استاندار خراسان‌رضوی ایجاد رضایتمندی در مردم توسط مسئولان را کار سختی ندانست و متذکر شد: برای به‌دست آوردن این رضایتمندی فقط باید بعد از تشخیص، تصمیم بگیریم و اقدام کنیم که در برخی از موارد به اعتبارات قابل توجهی هم نیاز ندارد.

در ادامه این نشست، محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد نیز به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست اجرای شهر پرداخت.

کد خبر 745403

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا