Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:32:02 GMT

شجاع خلیل‌زاده توبیخ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۹۰۸

شجاع خلیل‌زاده توبیخ شد

جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سوی این کمیته اعلام شد.

به گزارش مشرق، در خصوص شکایت از سوی رییس سازمان لیگ فوتبال ایران علیه مسعود تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه‌ها و بیان مطالبی در رابطه با وجود پرداختی بابت تبلیغات محیطی و مطالب دیگری مطرح شد که هر چند ایشان در مصاحبه‌های بعدی خود قصد از بیان مطالب فوق را مجموع پرداختی‌های چند سال عنوان کرده بود اما به لحاظ نحوه بیان، عدم شفاف‌سازی در زمان بیان و انتشار مطالب اولیه و سایر قراین و امارات موجود تخلف انتسابی به مشارالیه محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای صادره قابل اجرا و قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

* پس از بررسی شکایت سازمان لیگ از شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر مصاحبه با رسانه‌ها و به کار بردن عناوین و الفاظ نامناسب و غیر محترمانه بابت برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال کشور، پس از بررسی و شکایت ابلاغ ارسال دفاعیه از سوی بازیکن تا زمان صدور رای، اعضای کمیته انضباطی وفق ماده ۷۱ مقررات انضباطی  با اعمال ماده ۹۳ و با احراز تخلف، شجاع خلیل‌زاده را به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم کرد.

* تیم رایکا بابل به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر بادران تهران مبنی بر استفاده از شعارهای موهن توسط تماشاگران نسبت به داور به پرداخت ۱۰۰ میلیون محکوم شد.

* تیم شهرداری تبریز به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر فرشته طلایی ساوه مبنی بر استفاده از شعارهای موهن توسط تماشاگران نسبت به داور به پرداخت ۱۰۰ میلیون محکوم شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن محکومیت شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در پی شکایت حمید طاهری فرد از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عبدالله رودپارکی از باشگاه اترک بجنورد، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   با توجه به شکایت حسین اینانلو از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پی شکایت حسین پورگلشاهی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پرونده شکایت حافظ یعقوبی از باشگاه چوکا تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۳ میلیون و ۵۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند