Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی سرفصل بازنگری شده دوره دکتری تخصصی رشته زبان های باستانی ایران را ابلاغ کرد . این سرفصل مصوب شورای عالی برنامه ریزی درسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سایت مرکز برنامه ریزی درسی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sep.iau.ir قرار داده شده است.

اجرای این سرفصل از نیمسال اول سال تحصیلی سال 99-98 برای دانشجویان ورودی سال 98 و بعد از آن لازم الاجراست. این برنامه جایگزین برنامه درسی دوره دکتری تخصصی رشته فرهنگ و زبان های باستانی ایران مصوبه جلسه شماره 325 مورخ 01/07/1375 شورای عالی برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می شود.

بر همین اساس لازم است مدیران گروه آموزشی نظرات اصلاحی برنامه ابلاغی را تا حداکثر 2 ماه بعد از تاریخ ابلاغ بخشنامه به معاونت علوم انسانی و هنر ارسال کنند.

341 / 167 دکتری تخصصی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتری تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی