Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت پاکستان در تهران ضمن برگزاری بزرگداشت روز دفاع این کشور بر لزوم توجه جامعه جهانی به مساله کشمیر تاکید کرد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم، بزرگداشت روز دفاع پاکستان با عنوان «کشمیر و کربلا» در سفارت پاکستان در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور دیپلمات های مقیم تهران و میهمانان ایرانی و پاکستانی برگزار شد سخنرانان به بیان تاریخ پاکستان و شرح زندگی قهرمانان ملی این کشور پرداختند.

«رفعت مسعود» سفیر پاکستان طی سخنرانی خود اعلام کرد: لغو قوانین 370 و 35 ای از سوی دولت هند در کشمیر شرایط را در این منطقه وخیم کرده است.

هفت روز اول عزای حسینی در کشمیر چگونه گذشت؟ادامه حبس خانگی مردم کشمیر توسط نظامیان هندی علیرغم دستور دادگاه عالیولایتی: مسئله کشمیر باید بدون دخالت بیگانگان حل‌وفصل شود

وی تصریح کرد: پاکستان از جامعه جهانی می خواهد که وظیفه خود در قبال میلیون مسلمان ساکن کشمیر را به نحو بهتری انجام دهد.

سفیر پاکستان در تهران تاکید کرد: من و مردم کشورم از مسئولین جمهوری اسلامی ایران به خصوص رهبر معظم انقلاب تقدیر می کنیم زیرا ایشان از مسلمانان مظلوم کشمیری حمایت کرده‌اند.

رفعت مسعود اظهار داشت: شرایط کشمیر و مقاومت مردم در این منطقه هر انسان آزاده‌ای را به یاد قیام عاشقانه امام حسین «ع» و واقعه خونین کربلا می اندازد.

در این مراسم علاوه بر سفیر پاکستان «ثاقب علی چیمه» وابسته نظامی سفارت پاکستان به سخنرانی پرداخت .

گفتنی است مردم کشمیر از 45 روز پیش توسط نظامیان هندی حبس خانگی شده‌اند و به غذا و دارو احتیاج مبرم دارند.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌