Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:04:16 GMT

عناصر تاریخی در مرکز شهر حفظ می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۹۷۴

عناصر تاریخی در مرکز شهر حفظ می شود

به گزارش برنا،مسعود امامی یگانه در جلسه شورای ترافیک اردبیل اظهار داشت:انتقال مراکز پرجمعیت از هسته مرکزی شهر به جهت روان سازی ترافیک شهری ضرورت دارد‌.

وی بر اتمام مطالعه طرح تفصیلی توسط مشاور تاکید کرد و افزود: تمامی ساخت و سازها و توسعه شهر باید منطبق با مطالعات طرح تفصیلی انجام شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل افزود: اجرای طرح تفصیلی و آمایش سرزمینی در روان سازی طرح ترافیک و مشکلات اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی یگانه افزود: ساماندهی برخی تقاطع حادثه خیز و ایجاد سرعت گیرهای متعارف جهت تردد عابر نیز ضرورت دارد.

وی در رابطه با طرح ترافیک سرعین نیز اظهار داشت:شهر سرعین یک شهر توریستی و جمعیت متغیر بیش از پنج میلیون در فصول مختلف سال دارد و عملا با مشکل ترافیکی مواجه می شود.

رییس شورای ترافیک استان با تاکید بر اینکه طرح جامع ترافیک سرعین باید شروع شود افزود: این شهر ۴۰درصد دارای کاربری مسکونی و ۶۰درصد آن گردشگری است و برای توسعه این شهر باید مطالعات ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهر در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه شهر سرعین باید نقشه راه ترسیم کنیم افزود:در توسعه شهر سرعین  علاوه بر تغییر اساسی بافت فعلی، بافت آینده آن نیز باید بشکل کاملا مدرن طراحی شود.

امامی یگانه افزود: شورای شهر و شهرداری باطی فرایند قانونی لازم انتخاب مشاور ترافیک را در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه عده ای از اعضا پیشنهاد و راهکارهای خود را ارایه دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل شورای شهر گردشگری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه

سیدحجت فتاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر مراسم رژه روز ۲۹ فروردین ماه تمهیدات و محدودیت های ترافیکی در محل اجرای مراسم و معابر پیرامونی به مرحله اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از ساعت ۲۴:۰۰ بامداد سه شنبه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حد فاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع است و در صورت توقف هر نوع وسیله نقلیه از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام خواهد شد.

رییس پلیس راهور اردبیل بیان کرد: از ساعت ۰۷:۰۰صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هرگونه وسایط نقلیه در حد فاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حد فاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا اتمام مراسم ممنوع است.

فتاحی تصریح کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از مسیر هدایت شده باشد می توانند با تماس شماره تلفن های ۱۱۰و۱۲۰ از محل توقف وانتقال خودروی خود مطلع شوند.

وی گفت: انتظار می رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در راستای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن این مراسم یاری کنند.

کد خبر 6079592

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹۱ میلیارد تومان برای تملک بنا‌های تاریخی در سال ۱۴۰۲
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها
  • مرمت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بنای تاریخی در سال جاری
  • نقش دانشگاه هنر اصفهان در ارتقاء جایگاه هنر و توسعه شهر
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت